Re: [LitCanada] okulistas

  • kastis
    Message 1 of 9 , May 1, 2008
      Tax deductable, haha

      > Profilaktinis patikrinimas kainuoja apie 60-90CAD. Kurioje Toronto
      vietoje gyvenate?
    • vaidas u
      Message 2 of 9 , May 1, 2008
        Benefitai viska apmoka, haha

        Message 3 of 9 , May 2, 2008
          tai kam tada kaina mineti
        • vaidas u
          Message 4 of 9 , May 2, 2008
            o ka cia paslaptis? Jei zmogus klausia kiek mazdaug kainuoja? Ka nuobodu, kad kabinejiesi kur nereikia?

            kastis <kastiss@...> wrote:

            tai kam tada kaina mineti

          • skrojuss
            Message 5 of 9 , May 4, 2008
              jei kalba uzejo apie akinius gal kas turi gilesniu ziniu,kiek girdejau,
              Ontario tas parsidejo zymiai anksciau ir juos (rusus) kazkaip
              uztrumpino, o gal ne ?. Kalbu apie, jei turi draudima dengianti
              akinius - perki brangius firminius akinius nuo saules,...... jei
              draudimas dengia batu iklotus ir medicinines kojines - perki sau kokius
              nori batus,....., ar issimi 50% grynu. Kur cia tos povandenines sroves,
              kazkaip nesitiki, kad viskas yra labai legalu. Ir idomu suzinoti, kas
              pirmi sugalvojo sia shcema. Pvz.mano pazistami vietiniai nei is tolo
              nieko apie tai negirgejo.

              P.s nors pasiziurejus SICKO norisi sudalyvauti siame
            • vaidas u

                Message 7 of 9 , May 4, 2008
                  Yra ir BC toks rusas okulistas keiciantis provincijas kas keli
                  metai.Reiketu kontaktu ir rysiu ieskoti rusu forumuose, viskas eina
                  pagal rekomendacija, svetimi, pasaliniai nieko negaus. Ir siaip visokiu
                  alternatyvu gauni jei neisnaudoji metinius limitus.

                  --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "skrojuss" <skrojuss@...>