KVIETIMAS SUDALYVAUTI

  • k.reimeris
    Message 1 of 1 , Mar 28, 2008
      Sveiki Tautieciai,

      linkejimai is Vilniaus, kazkada svaigau apie emigracija i Kanada, buvau
      jau viena koja ten (pas jus), bet kazkas sulaike, taip ir likau
      Lietuvoj. Nezinau dabar, ar gailetis, ar dziaugtis, bet zinau viena,
      jei kazko nori ir neisbandai, veliau ilgai save griauzi apmastymais, o
      kaip butu buve jei buciau isbandes... :)

      Rasau jums su dideliu prasymu ir viltimi, kad skirsite 5 minutes savo
      brangaus laiko ir uzpildysite anketa, kuria imeciau i failu skyriu
      (ANKETA_EM.doc). Uzpildzius prasau persiusti man adresu
      k.reimeris@....

      Buciau labai dekingas, gal netgi kazkuom, kaip nors galeciau padeti?

      Kestutis Reimeris