[LitCanada] Re: naujas pasas

  • seubekas
    Message 1 of 5 , Jan 22, 2008
      vaidai, kada visa tai darete ? nes man rodos pernai pakeite tvarka ir
      pasa priduoti arba atsiimti galima tik asmeniskai.
    • vaidas u
      Message 2 of 5 , Jan 23, 2008
        gal iki tvarkos pakeitimo. Tai buvo 2006 pabaiga arba 2007 pradzia(tiksliai neprisimenu).

        seubekas <seubekas@...> wrote: vaidai, kada visa tai darete ? nes man rodos pernai pakeite tvarka ir
        pasa priduoti arba atsiimti galima tik asmeniskai.