naujas pasas

  • seubekas
    Message 1 of 5 , Jan 20, 2008
      sveiki, siais metais baigiasi lietuviskas pasas, i lietuva vaziuoti
      neplanuoju, tad kaip galima ji prasitesti. gyvenu toronto, bet kazka
      girdejau kad reikia vaziuoti i otava. kiek visa tai uztrunka ?
      laukiu daugiau informacijos, aciu.
    • folkrokas
      Message 2 of 5 , Jan 20, 2008
        Reikia i Otava vaziuoti. Ir uztrunka iki puses metu kol pasa padaro.
        Nebedaro skubos tvarka.

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "seubekas" <seubekas@...>
        wrote:

> [...]
        > neplanuoju, tad kaip galima ji prasitesti. gyvenu toronto, bet kazka
        > girdejau kad reikia vaziuoti i otava. kiek visa tai uztrunka ?

      • vaidas u
        Message 3 of 5 , Jan 21, 2008
          mes dareme vaiko paso pratesima, tai uztruko apie 0.5 metu. Viskas vyko pastu, niekur vaziuoti nereikejo.

          folkrokas <folkrokas@...> wrote: Reikia i Otava vaziuoti. Ir uztrunka iki puses metu kol pasa padaro.

          Message 4 of 5 , Jan 22, 2008
            vaidai, kada visa tai darete ? nes man rodos pernai pakeite tvarka ir
            pasa priduoti arba atsiimti galima tik asmeniskai.
          • vaidas u
            Message 5 of 5 , Jan 23, 2008
              gal iki tvarkos pakeitimo. Tai buvo 2006 pabaiga arba 2007 pradzia(tiksliai neprisimenu).

              seubekas <seubekas@...> wrote: vaidai, kada visa tai darete ? nes man rodos pernai pakeite tvarka ir
              pasa priduoti arba atsiimti galima tik asmeniskai.