Re: [LitCanada] Re: provincijos

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 15 , Jul 5, 2002
      galima lygiagreciai paduoti, jokiu apribojimu nera, tik formos biski
      skiriasi. Sigis

      > galima taip permesti popierius i ta "provincial nominee program"? O
      > gal galima tiesiog lygiagreciai paduoti (ypac jei tai nieko
      > nekainuoja). Gal turi kokiu minciu?
    • Sigitas Jakucionis
      Message 2 of 15 , Jul 5, 2002
        On 4 Jul 2002 at 17:35, artmasalas wrote:

        > Labas
        > Jei gali parsasyk kur radai apie visas tas programas, nes mano byla

        Adresu neatsimenu, bet new brunsviko programos informacija
        atnaujinama ir negalima pasiziureti.
      • rayx_lt
        Message 3 of 15 , Jul 5, 2002
          Kai kuri informacija apie tas "Nominee programs" man pasiride kur kas
          liudnesne.....

          Cituoju likimo brolius:

          "Manitoba has a Provincial Nominee Program for independent and
          business immigrants.
          Please note that that PNP will only give you a Provincial Selection
          Certificate and with such you must apply for Canadian immigration
          visa through the visa post responsible for your country of residence.
          Also note that having a PN Certificate is not a guarantee that you
          will be approved for Canadian immigration visa. Overall processing
          time may not be shorter at all compared to federal immigration program.

          And the most important fact that Manitoba has a limit of 700
          certificates per year (temporary increased to 1,000 per year for next
          few years) and since the beginning of this year already more than
          10,000 applied for it. So, the harsh reality is that you
          may wait many years just for PNP even if you may qualify for one."

          Raimis

        • artmasalas
          Message 4 of 15 , Jul 5, 2002
            Labas
            Jei nereikia eiti i interviu tai bylos procesinimo trukme mazdaug 12-
            15 men. Jei reikia eiti i interviu - apie 3 metus.
            Tai ir pats mastau ir nezinau ka daryti. Snekejau su savo
            konsultantu, tai jis siulo gauti darbo pasiulyma su patvirtinimu
            Kanados Human resources departamente ir siusti ankglu k. testo
            rezultatus ir jis mano, kad interviu bent mano atveju turetu
            atsaukti. tai tokios naujienos kol kas.
            Iki
            Arturas

          • rayxcentraslt
            Message 5 of 15 , Jul 8, 2002
              Tiesa, ar sakydamas "anglu kalbos testo" turi galvoje IELTS?
              Ar bandei ji laikyti? Jei taip, ar tai sunkus testas, koki ivertinima gavai, ir kokia to ivertinimo itaka galetu buti bylos procesinimo eigai?
              Kiek esu girdejes, tai gauti darbo Kanadoje, kol sedi cia be PR statuso sansu yra visiskas 0.
              Gal ir apie tai zinai kokia nors landa.

              Raimis

> [...]
              >Kanados Human resources departamente ir siusti ankglu k. testo
              >rezultatus ir jis mano, kad interviu bent mano atveju turetu

              <--------------------===========================-------------------->
              Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems
              sias funkcijas - pridek kodo gale raidele e
              Logotipai ir melodijos: http://sms.delfi.lt/
            • Sigitas Jakucionis
              Message 6 of 15 , Jul 8, 2002
                as IELTS asmeniskai gavau ivertinimus 7, 6, 6, 6.5. 7 verciasi i
                benchmarkus kaip puikiai ir duodami 4 balai, o 5-6.9 verciasi
                'vidutiniskai' ir uz tai duodami tik 2 imigracijos balai. Mano anglu nera
                labai gera, be to neturiu su kuo palyginti. Po 3 menesiu IELTS galima
                perlaikyti, gal ir pagerinciau kiek rezultatus.

                Mano supratimu gauti 7 is IELTS yra realu, jei moki geriau anglu, as
                tikrai nemoku labai gerai.

                Sigis

                On 8 Jul 2002 at 8:19, rayxcentraslt wrote:

> [...]
                > Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems sias
                > funkcijas - pridek kodo gale raidele e Logotipai ir melodijos:

              • artmasalas
                Message 7 of 15 , Jul 8, 2002
                  Labas,
                  Kas del testo, tai pagal Kanados nauja istatyma jie nori, kad
                  pretendentai laikytu IELTS testa. Vilniuje man atrodo jie turi ofisa,
                  arba nueik i Britanijos ambasada, tai jie viska tau pasakys. Be to
                  taip pat turetu tikti ir TOEFL testas. Taip pat girdejau, kad cia JAV
                  yra dar kitokie testai, kurie atliekami stojant i koledzus ir
                  universtetus ir ju rezultatus taip pat siuncia kartu su
                  aplikacijomis. Tik aiskinuosi ar jie tiks, nes man laikyti IELTS
                  testa reiktu skristi i vakarine JAV pakrante, nes Chicago jie neturi
                  ofiso.
                  Kas liecia darbinius pasiulymus, tai realius sunku gauti. Neseniai
                  suzinojau, kad yra kas daro dalinai fiktyvius, kuri kainuoja iki 2000
                  USD, t.y. bus reali firma, taciau nuvaziaves ten darbo negausi.
                  O ka, Raimi, pats galvoji daryti: ar siusti papildomus dokumentus ar
                  eiti pagal provincijos programa? As pats tai dar neapsisprendziau,
                  nes einant pagal provincijos programa, kur aprasiau anksciau,
                  kainuoja daugiau nei darbinis pasiulymas, taciau greitesnis
                  isvaziavimo procesas ir nereikes laukti atsakymo nezinia kiek is
                  Varsuvos.
                  Iki
                  Arturas

                  --- In lithuaniansincanada@y..., rayxcentraslt <rayx@c...> wrote:

> [...]
                  procesinimo eigai?
                  > Kiek esu girdejes, tai gauti darbo Kanadoje, kol sedi cia be PR

                • Sigitas Jakucionis
                  Message 8 of 15 , Jul 8, 2002
                    On 8 Jul 2002 at 16:48, artmasalas wrote:
                    > darbinius pasiulymus, tai realius sunku gauti. Neseniai suzinojau, kad
                    > yra kas daro dalinai fiktyvius, kuri kainuoja iki 2000 USD, t.y. bus
                    > reali firma, taciau nuvaziaves ten darbo negausi.

                    parashyk kas daro. Poros tukst. nepagaileciau. Aisku, kad tikru
                    niekas neiduos, kas gi lauks darbuotojo 2-3 metus.
                  • shkvalas
                    Message 9 of 15 , Jul 8, 2002

                      Taigi unfortunately, tu buvai teisus, o ash ne del tu naujuju
                      taisykliu. Jos patapo tokios shudinos, kad shudinesnem ir but negali.

                      Bet tu rashei, kad susitvarkei ir surenki sochiai balu bet kurioms
                      taisyklems. Tai kaip chia dabar nutiko, kad kaip suprantu jau ir tu
                      nepraeini...?
                      Dekui
                      Rimantas

                      Zhiurejau ash info apie IELTIS testus ir mano manymu nera sunku
                      surinkti tuos reikiamus balus, kad gautum maximalu ivertinima ish
                      imigracijos testo. Man asmenishkai gal kiek sunkiau galetu buti
                      rashytina anglu. Gal galetumet kas parashyt, kas laiket ta testa,
                      kaip ten ta rashyma vertina?

                    • artmasalas
                      Message 10 of 15 , Jul 8, 2002
                        Labas
                        Problema tame, kad perkelus dokumentu tvarkyma i Varsuva, jis gali
                        uztrukti keleta metu, ko nebuvo jei priduodavai i Londona, net jei ir
                        reikdavo interviu eiti. Todel norint, kad interviu atsauktu, tai
                        reikia dar pagrazinti popierius, kas kainuoja, ir nebusi tikras, kad
                        interviu atsauks. Arba pakeist viska ir pagreitinti per vietine
                        programa, nes nesinori sedeti ir laukti dar kokius pora meteliu.
                        Sekmes paciam
                        Arturas

                      • artmasalas
                        Message 11 of 15 , Jul 8, 2002
                          Labas,
                          Vienas lietuviukas Toronte Saulius Subacius daro tuos pasiulymus uz
                          1500 USD. Jo tel.(416)7160584(mob.), (416)6543629(namu). Tai bandyk
                          su juos susiskambinti ir sneketis.
                          Sekmes
                          Arturas