Mokestis Kanados ambasadai Lenkijoje

  • vvirginijaa
    Message 1 of 2 , Oct 8, 2007
      Sveiki,

      Esam pradedantieji imigracijos i Kanada procese. Uzpildeme formas,
      taciau jas issiusti reikia kartu su cekiu, irodanciu, jog sumoketas
      mokestis (tiksliau PROCESSING FEE). Kaip ji geriausia apmoketi?
      Ieskojau informacijos puslapyje http://www.cic.gc.ca/EnGLIsh/ taciau
      man vistiek nelabai aisku. Prasau pasidalinkit patirtim, kaip jus tai
      padarete?
      Aciu.

      Virginija
    • jazzyak47
      Message 2 of 2 , Oct 9, 2007
        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "vvirginijaa"
        <vvirginijaa@...> wrote:

> [...]
        > Ieskojau informacijos puslapyje http://www.cic.gc.ca/EnGLIsh/ taciau
        > man vistiek nelabai aisku. Prasau pasidalinkit patirtim, kaip jus tai

        Reikia nueiti i banka ( mes ejom i Hansa ) ir uzsakyti money order
        tai sumai kurios reikalauja. Kiek atsimenu nurodant gaveja rasem
        Reciever General for Canada. Kai money order bus padarytas issiusite
        kartu su formomis ir tiek. Smagu kad pagaliau pajudejot, ziurek dar po
        keliu metu ir pasimatysim;)