Rokkis

  • Raimondas Malinauskas
    Message 1 of 8 , Sep 11, 2007
      Sveiki visi forumo dalyviai
      Seniai berasiau bet perzvelgiu naujienas pastoviai
      Matyti sioks toks pasyvumas,ko nebuvo anksciau,gal maziau emigruojanciu
      ar visiems viskas aisku pasidare,manau kad daug kam atkrito iliuzija,kad be kalbos galima
      vaziuoti ir ten bandyti ,gal pavyks.Taciau as ne apie tai.
      Niekaip nerandu tinklapio apie nekilnojamo turto pardavima kANADOJE,KA RANDU TAI LABAI JAU MENKAS PASIRINKIMAS,persasi isvada kad kanadieciai nelabai parduoda
      .
      Gal kas nors pasufleruos kur ieskoti.Na ,mane domintu vakarine pakrante,bei Toronto apylinkes.
      Kol kas tiek ir
      ACIU
      Rokkis

      Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail at http://mrd.mail.yahoo.com/try_beta?.intl=ca

    • kastis
      Message 2 of 8 , Sep 11, 2007
        www.mls.ca
      • Saulius Rackauskas
        Message 3 of 8 , Feb 14, 2008
          Sveiki
          ieskau Manitobos ar Winnipego pazinciu tinklapio.
          Gal kas nuorodu turite???
          Dekui
          Mit freundlichen Grussen
          Good luckSaulius Rackauskas

          To: lithuaniansincanada@yahoogroups.comFrom: kastiss@...: Tue, 11 Sep 2007 20:55:20 +0000Subject: [LitCanada] Re: Rokkis

          www.mls.ca

        • Andrejus C.
          Message 4 of 8 , Feb 14, 2008
            adultfriendfinder.com

            Valentino diena kaip ne kaip :)

            --- Saulius Rackauskas <sauliusrackauskas@...>

            Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail. Click on Options in Mail and switch to New Mail today or register for free at http://mail.yahoo.ca