Re: [LitCanada] Pirmi zingsniai CA

  • maksasm
    Message 1 of 9 , Aug 1 9:56 AM
      As aplikacija padavinejau jav Buffalo. Bet manau kad cekis israsomas
      valstybei, o ne konsulatui, todel neturetu buti skirtumo kam paduosi.
      Mano atveju apmokinejo ceki Citibank Canada.
      Yra vienas bet: jei JAV nelegaliai, tai gal geriau nepirkti cekio is
      JAV nes konsulas gali paklausti paprasta klausima kaip as paklausiau:
      kodel nepadavinejai jav. Gal geriau is viso nemineti kad buvai jav.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Virginija Demeniute
      <demene3@...> wrote:

      > Dekui, Martynai, uz atsakyma. Tai tikrai turetu padeti. Tik dar
      vieno patikslinimo noretusi - ar tu ta ceki siuntei i Varsuva, ar
      aplikacija padavinejai Amerikoje? Nuosirdziai dekoju.

> [...]
      su
      > banko cekio isemimu, kad galeciau paduoti aplikacija i Varsuva.
      > Nurodose grieztai reikalaujama Kanados banko, o kur ji cia toki
      rasi.
      > Yra vadinamu "branches" Amerikoj, kurios dirba su Kanados bankais,
      > bet nesu tikra, kad jiems tiks cekis is tu "branchu". Todel ir suku
      > dabar galva, kaip cia sumoketi ta ceki, nes aplikacija pildysiu
      pati
      > ir su tuo problemu nera. Dar galvoju, kokie apmokejimo budai yra
      > Lietuvoj, t.y. kokiame banke reikia pirkti ta sertifikuota ceki.
      Jei

      http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter
      > 07.html

      > Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
      > Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at
      Yahoo! Games.

    • Virginija Demeniute
      Message 2 of 9 , Aug 1 11:08 AM
        Dekoju uz ispejima, bet jei konsulas uzduotu sita klausima, jis tada nebutu konsulas, o nekompetetingas darbuotojas. Jie puikiai zino, kas ir kodel, todel butent toks klausimas abejoju ar kiltu. Bet aciu uz rupesti.