Re: [LitCanada] Pirmi zingsniai CA

  • maksasm
    Message 1 of 9 , Aug 1, 2007
      As Amerikos banke Citibank nupirkau certified check tai sumai Kanados
      doleriais. Paskambinau i banka ir pasakiau kad man reikia tokiai
      sumai kanados doleriais ir toks ir toks gavejas. Jie ta ceki atsiunte
      po savaites man ir nuskaiciavo is mano saskaitos suma ir
      konvertacijos mokescius.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Virginija Demeniute
      <demene3@...> wrote:

      > Dekui, Giedriau, uz pasidalinima patirtim, bet mano atvejis truputi
      kitoks. As dabar esu Amerikoj ir man susidare komplikuota situcija su
      banko cekio isemimu, kad galeciau paduoti aplikacija i Varsuva.
      Nurodose grieztai reikalaujama Kanados banko, o kur ji cia toki rasi.
      Yra vadinamu "branches" Amerikoj, kurios dirba su Kanados bankais,
      bet nesu tikra, kad jiems tiks cekis is tu "branchu". Todel ir suku
      dabar galva, kaip cia sumoketi ta ceki, nes aplikacija pildysiu pati
      ir su tuo problemu nera. Dar galvoju, kokie apmokejimo budai yra
      Lietuvoj, t.y. kokiame banke reikia pirkti ta sertifikuota ceki. Jei
      kazka zinotum butent siuo klausimu, duok zinoti. Is anksto sirdingai
      dekoju.

      http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter
      07.html

    • Virginija Demeniute
      Message 2 of 9 , Aug 1, 2007
        Dekui, Martynai, uz atsakyma. Tai tikrai turetu padeti. Tik dar vieno patikslinimo noretusi - ar tu ta ceki siuntei i Varsuva, ar aplikacija padavinejai Amerikoje? Nuosirdziai dekoju.

        Message 3 of 9 , Aug 1, 2007
          As aplikacija padavinejau jav Buffalo. Bet manau kad cekis israsomas
          valstybei, o ne konsulatui, todel neturetu buti skirtumo kam paduosi.
          Mano atveju apmokinejo ceki Citibank Canada.
          Yra vienas bet: jei JAV nelegaliai, tai gal geriau nepirkti cekio is
          JAV nes konsulas gali paklausti paprasta klausima kaip as paklausiau:
          kodel nepadavinejai jav. Gal geriau is viso nemineti kad buvai jav.

          <demene3@...> wrote:

> [...]
          > 07.html

          > Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
          > Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at
          Yahoo! Games.

        • Virginija Demeniute
          Message 4 of 9 , Aug 1, 2007
            Dekoju uz ispejima, bet jei konsulas uzduotu sita klausima, jis tada nebutu konsulas, o nekompetetingas darbuotojas. Jie puikiai zino, kas ir kodel, todel butent toks klausimas abejoju ar kiltu. Bet aciu uz rupesti.