Re: [LitCanada] Pirmi zingsniai CA

  • Giedrius Z
    Message 1 of 9 , Jul 31, 2007
      Labas,
      as nezinau kaip tiksliai Amerikoje, taciau Lietuvoje
      apmokejau per vardini ceki, kur nurodyta kad gavejas
      Kanada. Manau, kad ir Amerikoje galima apmoketi
      israsant vardini ceki ir nebutinai, kad per Kanados
      banka ar su juo susijusi. Reikalavimas, kad bankas
      butu Kanados yra tik "landinimosi" metu.
      Tai tokia mano nuomone, aisku, nebutinai teisinga.
      Pagarbiai,
      Giedrius Z

      mailto:lithuaniansincanada-fullfeatured@yahoogroups.com

      http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter07.html

> [...]
      mailto:lithuaniansincanada-fullfeatured@yahoogroups.com

      Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less, sign up for
    • maksasm
      Message 2 of 9 , Aug 1 8:08 AM
        As Amerikos banke Citibank nupirkau certified check tai sumai Kanados
        doleriais. Paskambinau i banka ir pasakiau kad man reikia tokiai
        sumai kanados doleriais ir toks ir toks gavejas. Jie ta ceki atsiunte
        po savaites man ir nuskaiciavo is mano saskaitos suma ir
        konvertacijos mokescius.

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Virginija Demeniute
        <demene3@...> wrote:

> [...]
        > >

        > mailto:lithuaniansincanada-fullfeatured@yahoogroups.com

        > Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less,

      • Virginija Demeniute
        Message 3 of 9 , Aug 1 9:43 AM
          Dekui, Martynai, uz atsakyma. Tai tikrai turetu padeti. Tik dar vieno patikslinimo noretusi - ar tu ta ceki siuntei i Varsuva, ar aplikacija padavinejai Amerikoje? Nuosirdziai dekoju.

          Message 4 of 9 , Aug 1 9:56 AM
            As aplikacija padavinejau jav Buffalo. Bet manau kad cekis israsomas
            valstybei, o ne konsulatui, todel neturetu buti skirtumo kam paduosi.
            Mano atveju apmokinejo ceki Citibank Canada.
            Yra vienas bet: jei JAV nelegaliai, tai gal geriau nepirkti cekio is
            JAV nes konsulas gali paklausti paprasta klausima kaip as paklausiau:
            kodel nepadavinejai jav. Gal geriau is viso nemineti kad buvai jav.

            <demene3@...> wrote:

> [...]
            > 07.html

            > Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
            > Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at
            Yahoo! Games.

          • Virginija Demeniute
            Message 5 of 9 , Aug 1 11:08 AM
              Dekoju uz ispejima, bet jei konsulas uzduotu sita klausima, jis tada nebutu konsulas, o nekompetetingas darbuotojas. Jie puikiai zino, kas ir kodel, todel butent toks klausimas abejoju ar kiltu. Bet aciu uz rupesti.