Re: provincijos

  • rayx_lt
    Message 1 of 15 , Jul 5, 2002
      SVEIKAS,
      Mano bylos situacija ta pati. Perkelta is Londono i Varsuva.
      Tiesa, vienas lenkas, kuris dabar jau Kanadoje, newsgroupuose man
      rase, kad jo dokumentus Varsuvoje tvarke 14-15 menesiu nuo AOR. Ar
      turi kokiu ziniu,kad dabar tai vyksta kur kas leciau?
      Jei taip tai reikalai labi sudini... Iki 2003m. kovo 1d praeiti sansu
      nera, o po to jau nebeuzteks balu, nes pagal nauja sitema net ir tuos
      70 balu mazai sansu bus surinkti be jokios kanadietiskos darbo sutarties.
      O ar galima taip permesti popierius i ta "provincial nominee program"?
      O gal galima tiesiog lygiagreciai paduoti (ypac jei tai nieko
      nekainuoja). Gal turi kokiu minciu?

      Raimis

    • Sigitas Jakucionis
      Message 2 of 15 , Jul 5, 2002
        galima lygiagreciai paduoti, jokiu apribojimu nera, tik formos biski
        skiriasi. Sigis

        Message 3 of 15 , Jul 5, 2002
          On 4 Jul 2002 at 17:35, artmasalas wrote:

          > Labas
          > Jei gali parsasyk kur radai apie visas tas programas, nes mano byla

          Adresu neatsimenu, bet new brunsviko programos informacija
          atnaujinama ir negalima pasiziureti.
        • rayx_lt
          Message 4 of 15 , Jul 5, 2002
            Kai kuri informacija apie tas "Nominee programs" man pasiride kur kas
            liudnesne.....

            Cituoju likimo brolius:

            "Manitoba has a Provincial Nominee Program for independent and
            business immigrants.
            Please note that that PNP will only give you a Provincial Selection
            Certificate and with such you must apply for Canadian immigration
            visa through the visa post responsible for your country of residence.
            Also note that having a PN Certificate is not a guarantee that you
            will be approved for Canadian immigration visa. Overall processing
            time may not be shorter at all compared to federal immigration program.

            And the most important fact that Manitoba has a limit of 700
            certificates per year (temporary increased to 1,000 per year for next
            few years) and since the beginning of this year already more than
            10,000 applied for it. So, the harsh reality is that you
            may wait many years just for PNP even if you may qualify for one."

            Raimis

          • artmasalas
            Message 5 of 15 , Jul 5, 2002
              Labas
              Jei nereikia eiti i interviu tai bylos procesinimo trukme mazdaug 12-
              15 men. Jei reikia eiti i interviu - apie 3 metus.
              Tai ir pats mastau ir nezinau ka daryti. Snekejau su savo
              konsultantu, tai jis siulo gauti darbo pasiulyma su patvirtinimu
              Kanados Human resources departamente ir siusti ankglu k. testo
              rezultatus ir jis mano, kad interviu bent mano atveju turetu
              atsaukti. tai tokios naujienos kol kas.
              Iki
              Arturas

            • rayxcentraslt
              Message 6 of 15 , Jul 8, 2002
                Tiesa, ar sakydamas "anglu kalbos testo" turi galvoje IELTS?
                Ar bandei ji laikyti? Jei taip, ar tai sunkus testas, koki ivertinima gavai, ir kokia to ivertinimo itaka galetu buti bylos procesinimo eigai?
                Kiek esu girdejes, tai gauti darbo Kanadoje, kol sedi cia be PR statuso sansu yra visiskas 0.
                Gal ir apie tai zinai kokia nors landa.

                Raimis

> [...]
                >Kanados Human resources departamente ir siusti ankglu k. testo
                >rezultatus ir jis mano, kad interviu bent mano atveju turetu

                <--------------------===========================-------------------->
                Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems
                sias funkcijas - pridek kodo gale raidele e
                Logotipai ir melodijos: http://sms.delfi.lt/
              • Sigitas Jakucionis
                Message 7 of 15 , Jul 8, 2002
                  as IELTS asmeniskai gavau ivertinimus 7, 6, 6, 6.5. 7 verciasi i
                  benchmarkus kaip puikiai ir duodami 4 balai, o 5-6.9 verciasi
                  'vidutiniskai' ir uz tai duodami tik 2 imigracijos balai. Mano anglu nera
                  labai gera, be to neturiu su kuo palyginti. Po 3 menesiu IELTS galima
                  perlaikyti, gal ir pagerinciau kiek rezultatus.

                  Mano supratimu gauti 7 is IELTS yra realu, jei moki geriau anglu, as
                  tikrai nemoku labai gerai.

                  Sigis

                  On 8 Jul 2002 at 8:19, rayxcentraslt wrote:

> [...]
                  > Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems sias
                  > funkcijas - pridek kodo gale raidele e Logotipai ir melodijos:

                • artmasalas
                  Message 8 of 15 , Jul 8, 2002
                    Labas,
                    Kas del testo, tai pagal Kanados nauja istatyma jie nori, kad
                    pretendentai laikytu IELTS testa. Vilniuje man atrodo jie turi ofisa,
                    arba nueik i Britanijos ambasada, tai jie viska tau pasakys. Be to
                    taip pat turetu tikti ir TOEFL testas. Taip pat girdejau, kad cia JAV
                    yra dar kitokie testai, kurie atliekami stojant i koledzus ir
                    universtetus ir ju rezultatus taip pat siuncia kartu su
                    aplikacijomis. Tik aiskinuosi ar jie tiks, nes man laikyti IELTS
                    testa reiktu skristi i vakarine JAV pakrante, nes Chicago jie neturi
                    ofiso.
                    Kas liecia darbinius pasiulymus, tai realius sunku gauti. Neseniai
                    suzinojau, kad yra kas daro dalinai fiktyvius, kuri kainuoja iki 2000
                    USD, t.y. bus reali firma, taciau nuvaziaves ten darbo negausi.
                    O ka, Raimi, pats galvoji daryti: ar siusti papildomus dokumentus ar
                    eiti pagal provincijos programa? As pats tai dar neapsisprendziau,
                    nes einant pagal provincijos programa, kur aprasiau anksciau,
                    kainuoja daugiau nei darbinis pasiulymas, taciau greitesnis
                    isvaziavimo procesas ir nereikes laukti atsakymo nezinia kiek is
                    Varsuvos.
                    Iki
                    Arturas

                    --- In lithuaniansincanada@y..., rayxcentraslt <rayx@c...> wrote:

> [...]
                    procesinimo eigai?
                    > Kiek esu girdejes, tai gauti darbo Kanadoje, kol sedi cia be PR

                  • Sigitas Jakucionis
                    Message 9 of 15 , Jul 8, 2002
                      On 8 Jul 2002 at 16:48, artmasalas wrote:
                      > darbinius pasiulymus, tai realius sunku gauti. Neseniai suzinojau, kad
                      > yra kas daro dalinai fiktyvius, kuri kainuoja iki 2000 USD, t.y. bus
                      > reali firma, taciau nuvaziaves ten darbo negausi.

                      parashyk kas daro. Poros tukst. nepagaileciau. Aisku, kad tikru
                      niekas neiduos, kas gi lauks darbuotojo 2-3 metus.
                    • shkvalas
                      Message 10 of 15 , Jul 8, 2002

                        Taigi unfortunately, tu buvai teisus, o ash ne del tu naujuju
                        taisykliu. Jos patapo tokios shudinos, kad shudinesnem ir but negali.

                        Bet tu rashei, kad susitvarkei ir surenki sochiai balu bet kurioms
                        taisyklems. Tai kaip chia dabar nutiko, kad kaip suprantu jau ir tu
                        nepraeini...?
                        Dekui
                        Rimantas

                        Zhiurejau ash info apie IELTIS testus ir mano manymu nera sunku
                        surinkti tuos reikiamus balus, kad gautum maximalu ivertinima ish
                        imigracijos testo. Man asmenishkai gal kiek sunkiau galetu buti
                        rashytina anglu. Gal galetumet kas parashyt, kas laiket ta testa,
                        kaip ten ta rashyma vertina?

                      • artmasalas
                        Message 11 of 15 , Jul 8, 2002
                          Labas
                          Problema tame, kad perkelus dokumentu tvarkyma i Varsuva, jis gali
                          uztrukti keleta metu, ko nebuvo jei priduodavai i Londona, net jei ir
                          reikdavo interviu eiti. Todel norint, kad interviu atsauktu, tai
                          reikia dar pagrazinti popierius, kas kainuoja, ir nebusi tikras, kad
                          interviu atsauks. Arba pakeist viska ir pagreitinti per vietine
                          programa, nes nesinori sedeti ir laukti dar kokius pora meteliu.
                          Sekmes paciam
                          Arturas

                        • artmasalas
                          Message 12 of 15 , Jul 8, 2002
                            Labas,
                            Vienas lietuviukas Toronte Saulius Subacius daro tuos pasiulymus uz
                            1500 USD. Jo tel.(416)7160584(mob.), (416)6543629(namu). Tai bandyk
                            su juos susiskambinti ir sneketis.
                            Sekmes