Calgary

  • seubekas
    Message 1 of 7 , Apr 16 6:22 PM
      Norejau paklausti tu kurie gyvena calgaryje, ar dar verta ten
      vaziuoti, ar geriau toronte likti, nes girdejau paskutiniu metu
      labai ten viskas pabrango.mane domina kokie yra namu bei condo kainos
      (ne downtown) ir kokiuose suburbs geriausiai gyventi (girdejau south
      west ir east) bei kaip del susisiekimo, dar domina darbu pasiula, as
      gyvenu 3 metus toronte ir dar neapsisprendziau ar verta vykti
      tvirtintis i calgary.Aciu.
    • Raymond Vedegys
      Message 2 of 7 , Apr 16 8:24 PM
        Na namu kainos prasideda mazdaug nuo 400 000, condo gali pasitaikyti ir
        iki 350 000 jei uztenka 1 arba 2 mazu bedroom.
        Kainos tai gereja kasdiena - kaip sake torontieciai, Calgaryje maistas
        mazdaug 30% brangesnis nei Toronte... visa kita gal panasiomis kainomis...
        Darbu pasiula tai yra siokia tokia mistika - visi saukia, kad truksta
        darbuotoju, bet be pazistamu net ir nelabai jau rimta darba gauti
        labai sunku. Kas liecia IT darbus - apie tuos as zinau daugiausia,
        tai situacija labai prasta - moka labai mazai ir realios pasiulos
        praktiskai nera - ir sitoj srity tai be pazinciu ka nors gauti
        praktiskai neimanoma. Eina kalbos kad realiu darbu yra
        statyboje, bet jei be pazinciu tai irgi geriau apmokama darba
        gauti nelengva... Takia tatai yra loterija....

      • yeronimas
        Message 3 of 7 , Apr 19 5:57 AM
          Wow, cia tu rimtai?
          Nu ir nusvietei padeti. Toronte su IT darbais paskutiniu metu niekas
          nesiskundzia - gali rinktis is keliu, zinoma turint patyrimo.
          Nekilnojamas turtas irgi nebrangus, gali isigyti nama uz $140 000
          miesto centre:

          http://tinyurl.com/25y9ed

          Calgary zinoma yra ko pas mus nera, o noretusi - kalnu.
          Papasakok dar kaip ten gyvenasi - girdejau benzas pigus. Kaip orai?
          Transportas, uzterstumas. Ar yra salia ezeras kur karsta vasaros diena
          galetum panirti?

          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Raymond Vedegys
          <raymond.vedegys@...> wrote:

> [...]
          > statyboje, bet jei be pazinciu tai irgi geriau apmokama darba
          > gauti nelengva... Takia tatai yra loterija....

        • Gita
          Message 4 of 7 , Apr 19 10:06 PM
            Raimundas siek tiek perdejo - nera taip jau visai baisu :). Namu
            kainos ne prasideda nuo 400 000, o faktiskai vidutines dabar tokios
            (aisku, priklauso ir nuo to, is ko ta vidurki skaiciuoji). O condo
            tai jau tikrai uz kokius 250 000 gali rasti, gal dar siek tiek
            pigiau :). Ka reiskia pigus benzinas? Pigiausias dabar siek tiek virs
            dolerio uz litra, bet irgi svyruoja priklausomai nuo konkrecios
            vietos mieste. Vat, su ezerais tai padetis nekokia, nekokia... Yra
            dirbtines "community lakes" balos kai kur mieste - na, gyventojai
            pradzioj susimoka ziauriai per didele kaina uz teise gyventi rajone
            su "ezeru", o paskui dar kas menesi nelabai dideli mokesti uz
            ta "ezera" moka. Bet "ezeras" privatus, tvora aptvertas ir jau tam
            rajone negyvenantis individas taip sau ten neuzeis :). O oras tai
            lievas... Siandien buvo slapdriba visa diena, labai apsiniauke ir
            labai niuru.

            Gita

            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "yeronimas"
            <yeronimas@...> wrote:

> [...]
            > Papasakok dar kaip ten gyvenasi - girdejau benzas pigus. Kaip orai?
            > Transportas, uzterstumas. Ar yra salia ezeras kur karsta vasaros

          • Raymond Vedegys
            Message 5 of 7 , Apr 20 5:49 AM
              Na va ir neperdejau... Zmogus juk neklausia kiek kainuoja namas ar condo
              Forest Lawn
              kur batus nuo duru ar dvirati is antro auksto balkono pavagia per 10
              minuciu. O normaliuose
              rajonuose mazuciai namukai (2 bedroomai arba 3 labai mazi bandras plotas
              <1000 sq.ft)
              su 2.5 arais zemes siai dienai prasideda nuo 365.000. Po menesio bus
              nuo 400K...
              Condo yra nepamatuotai brangus - turbut pensininkai kurie nenori namu
              ukio prieziuros
              sukele condo kainas. Cia aisku kalbu ne apie tuos rajonus kur
              diena-nakti uz sienos
              klausysi Afrikos ir Talibano ritmus.
              Paskutini karta benza pyliau po 1.035... nezinau ar tai pigiau ar
              brangiau nei Toronto.
              Transportas kuo toliau to darosi bjauresnis. Miestas labai greitai auga,
              o keliai kol kas
              tie patys.... Tiesa statoma cia nemazai upgreidu, bet tai ilgai
              besitesiantis procesas kuris
              dar labiau apsunkina eisma. Piko valandomis visutinis greitis 20km/h....
              Miesto ilgis
              apie 70 km nuo krasto iki krasto ilgiausiose vietose.
              Uzterstumo kaip ir nesijaucia...sakyciau oras svarus, smogo niekada nebuna.
              Viesi vandens telkiniai (normalesnio dydzio) mazdaug uz 150-200 km. Vanduo
              visada gan saltas - maudosi zmones liepos rugpjucio menesiais. Kiti mazi
              ir privatus dirbtiniai.
              Buvo vienas dirbtinis viesas, bet uzdare rekonstrukcijai...

            • jazzyak47
              Message 6 of 7 , Apr 20 8:33 AM
                del benzo tai visas kainas Kanadoje galit pasilyginti
                www.calgarygasprices.com