Re: [LitCanada] Roaming'as Lietuvoje su kanados mobailu

  • maksasm
    Message 1 of 7 , Mar 31, 2007
      Lietuvoje 900MHz ir 1800MHz, Kanadoje atrodo kaip ir JAV 950MHz ir
      1900MHz, todel kad tel gerai veiktu LT reikia kad jis butu keturiu
      bangu (quadband) kitaip dar vadinamas world phone. Senesni turi tris
      bangas 950/1800/1900MHz ir gali kai kur LT neveikti.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Giedrius Z

      SpamGuard protect you. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html