Re: [LitCanada] Labas tautieciai !

  • Ray
    Message 1 of 20 , Mar 31, 2003
      Sveikas, Tautieti,

      Malonu, kad suradai ir pasirodei... Apie kolektyva jau ko gero
      pasiskaitei ir
      susidarei vaizdeli, kas cia dalyvauja ir ka raso....
      Parasyk apie save, pasidalink patirtim ir ispudziais, papasakok apie planus.

      Ray

    • mileneri00
      Message 2 of 20 , Apr 1, 2003
        Sveiki,

        Malonu susipazinti su cia esanciais ir dekoju kad atsiliepete.
        Apie kolektyva jau spejau pasiskaityti. Kaip matau nemazai cia jusu
        yra jau isvaziavusiu, tikiuosi jog ir man pavyks. Is jusu pokalbiu
        kiek supratau, tai ne pyragai ten. Nors kur dabar gerai, niekur...
        Dabar truputi apie save:
        pats esu siaip is Panevezio. Pries pora metu baigiau KTU,
        informatika. Tai kaip ten tiems kompiuteristams einasi, nejaugi taip
        jau blogai? Seimynine padetis - nevedes, todel greiciausiai i Kanada
        bandysiu kapstytis vienas.
        Medicinine komisija praejau visai nesenai, pries gera savaite
        Vilniuje. Siaip sake jog esu sveikas ir viskas gerai su manimi. Tad
        belieka laukti vizos, tureciau gauti po poros menesiu.
        Kodel vaziuoju i Toronta? Net nezinau, gal todel kad, manau, cia
        bus lengviau rasti darba. Didelis miestas, turetu buti ir darbo.
        Gal kartais cia is jusu yra gyvenanciu Toronte?

        Nerijus

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Dekster" <vinik@t...>

      • Ramunas Sereika
        Message 3 of 20 , Apr 1, 2003
          Labas Nerijau,
          Paskaiciau, kad vaziuoji vienas. Is karto ispeju, kad
          bus labai, labai sunku. Is karto kompiuteristo darbo
          greiciausiai nerasi... Taigi reikes eiti dirbti bet
          ka. Jei dirbsi bet ka, tai tavo atlyginimo tik ant
          pragyvenimo uzteks (gal). Susidaro uzdaras ratas. O
          kanadones tau manau kaip lietuviui nelabai patiks, nes
          bus per prastos, ispindeje ir netvarkingos palyginus
          su lietuvaitem. Tarp kitko mano draugas atvaziavo irgi
          is karto i Toronta pries pora metu (su zmona ir
          vaiku), dirbo kaip jautis, aisku ne pagal specialybe.
          Ne tai kad nieko nesusitaupe, bet dar atsiveztus 40
          stuku isleido (nepagalvokit, kad prabangiai gyveno),
          paprasciausiai kanada daro didelius pinigus is
          emigrantu. Paskutinis bajeris PR korteles, kurios tipo
          kainuoja 50$, bet realiai iseina 300$ dviems. O
          realiai, kam man jos reikia jei turiu ta faktura,
          deja...
          Dar vienas patarimas jei nesupyksi. Jei turi normaliai
          apmokama darba LT tai cia nevaziuok, ten nors zmogumi
          busi. Bet cia tau spresti. Lietuvoje ar irgi buvau
          labai didelis optimistas, deja realybe padare mane
          toki koks dabar esu, nusimines ir piktas ant Kanados.
          Kad galeciau as tuos metus atsukti tai cia tikrai
          nevaziuociau.
          Ramunas

          Yahoo! Tax Center - File online, calculators, forms, and more
          http://platinum.yahoo.com
        • sawlus
          Message 4 of 20 , Apr 1, 2003
            Nemazhai chia musu ish Toronto.
            Vienam chia vazhiuoti bus sunku bet kartu ir idomu.
            Nevaziuok chia jei nori ar manai kad bus lengva ar lengviau. Bus
            sunku, o kartais ir labai sunku. Taip pat nevazhiuok jei manai kad
            chia daug darbu ir moka gerai.
            Vazhiuok jei manai kad kaip bebutu sunku, vis tiek savo pasieksi ir
            isitvirtinsi.
            Pradzhioj visiems sunku. Klausimas kiek pradzhia trunka - vieniems
            pora menesiu, kitiems 3 metus, dar kitiems visa gyvenima.
            Chia kapitalizmas, turi siekti savo, rodyti tonas iniciatyvos,
            vietiniai chia auklejami taip nuo pat mazhens. Mums atvazhiavusiems
            atrodo, kad Kanada tai turbut kazhkokia geresne socializmo versija.
            Turbut skaitai apie 100 000 per metus atlyginimus, zhmones
            vazhinejanchius ferari ir pan.
            Taip tau ir nebus.

            Jei reikiamai nusiteiksi, Kanada pasaku shalis. Gali pasiekti keleta
            kartu daugiau nei Europoj. Reikia tik noro.

            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "mileneri00"
            <mileneri@o...> wrote:

> [...]
            > bus lengviau rasti darba. Didelis miestas, turetu buti ir darbo.
            > Gal kartais cia is jusu yra gyvenanciu Toronte?

          • Saulius Maknickas
            Message 5 of 20 , Apr 1, 2003
              > Kodel vaziuoju i Toronta? Net nezinau, gal todel
              > kad, manau, cia
              > bus lengviau rasti darba. Didelis miestas, turetu
              > buti ir darbo.
              Nebus. O ka tu moki ?

              > Gal kartais cia is jusu yra gyvenanciu Toronte?
              Ash gyvenu Toronte.

              Saulius

              Post your free ad now! http://personals.yahoo.ca
            • Saulius Maknickas
              Message 6 of 20 , Apr 1, 2003
> [...]
                > toki koks dabar esu, nusimines ir piktas ant
                > Kanados.
                > Kad galeciau as tuos metus atsukti tai cia tikrai

                Ir ash pritariu shiai nuomonei.
                (ash kanadoj 1.5m. IT experience - 9 metai)

                GALVOK ZMOGAU!

                Message 7 of 20 , Apr 1, 2003
                  Siulau naujas naujienu grupes:

                  pesimistlithuaniansincanada@yahoogroups.com
                  canadaStinks@yahoogroups.com
                  everythingSucks@yahoogroups.com
                  myDogHatesMe@yahoogroups.com

                  Vien dejuotojai susirinko. Vazhiuokit atgal pas mama.
                  Atsiprashant.

                  Net neidomu darosi chia...
                • Sigitas Jakucionis
                  Message 8 of 20 , Apr 1, 2003
                    On 1 Apr 2003 at 17:13, sawlus wrote:

                    > Net neidomu darosi chia...

                    tik nepabek is cia Sawlus, man patinka tavo optimistines zinios :)
                  • DoNot UseIt
                    Message 9 of 20 , Apr 1, 2003
                      Visu pirma as noriu pasakyti kad visiskai sutinku ka cia visi parase apie sunkumus. Butent taip ir bus naujiems atvaziavusiems - labai labai sunku. Bet reiketu pripazinti kad daliai naujoku cia pasiseks ir per kelis metus jie gales pradeti daugiau ar maziau normalu gyvenima. Taigi gale tunelio sviesa yra, bet ne visiems. As pazystu kruva lietuviu kurie cia atvaziavo ir dziaugiasi. Teisybes delei reikia pasakyti kad jie atvaziavo ir isitvirtino tuo metu kai cia buvo lengviau. Ir pripazystu kad visi (kuriuos as zinau) kurie atvaziavo per paskutinius 2 metus - nera labai patenkinti. Cia viskas priklausys nuo darbo - turesi darba bus viskas gerai.
                      Jei ekonomika bus taip pak taip dabar dar kelis metus, manau kad cia pasiulyti nauju grupiu pavadinimai labai teisingai atspindes gyvenima.
                      Sekmes,

                      Sigitas Jakucionis <s@...> wrote:On 1 Apr 2003 at 17:13, sawlus wrote:

                      > Net neidomu darosi chia...

                      tik nepabek is cia Sawlus, man patinka tavo optimistines zinios :)

                      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

                      Message 10 of 20 , Apr 2, 2003
                        Tu chia kanadietishkos kanapes apsirukei ar ka?

                        http://tax.yahoo.com
                      • Nerijus Navickas
                        Message 11 of 20 , Apr 2, 2003
                          Tai va bendravardi,

                          Nenoriu chia tau daug burt kaip buti protingu, bet
                          tavo kailyje darychiau taip:

                          darbe nesudeginchiau tiltu atgal.

                          pasiimchiau 3 menesius nemokamu.

                          atvaziuchiau i Kanada.

                          gauchiau dokumentus.

                          issiuschiau kokius 200 rezume.

                          negauchiau jokio atsakymo per 3 menesius.

                          ishvarychiau atgal.

                          buchiau laimingas kad issigydziau liga 'kitur geriau'.
                          Ir dar taip pigiai! Patikek kiti ne tokias kainas moka
                          kad ta virusa ishtvatintu...

                          ~nn

                          Message 12 of 20 , Apr 2, 2003
                            Tikrai Sauliau?

                            Gyveni Toronte ? Davaij susitinkam kur nors. Alaus
                            ishgersim. Ka manai apie 'Stela Artois'? Toks neblogas
                            alutis, draugelis vienas uzrode. Bus apie ka
                            pakalbet...

                            ~nn

                            --- Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...>

                            Message 13 of 20 , Apr 2, 2003
                              O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
                              Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                              vargshu-imigrantu ...

                              Message 14 of 20 , Apr 2, 2003
                                Na kadangi as Neriju N. pazystu siek tiek, galiu garantuoti kad jis pinigu neismusines :-). Gali drasiai su juo alu gerti :-).

                                Message 15 of 20 , Apr 2, 2003
                                  O kas tu tox esi ? Gal to jo bendrininkas ?:)

                                  S.

> [...]
                                  > Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...>
                                  > wrote:O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
                                  > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu

                                • Besiblaskantis
                                  Message 16 of 20 , Apr 2, 2003
                                    > O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
                                    > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                                    > vargshu-imigrantu ...
                                    :))))
                                    o gal davai tikrai 6dieni alaus kokio isgeriam ?
                                    as ir iki Toronto atvaziuociau :)
                                  • DoNot UseIt
                                    Message 17 of 20 , Apr 2, 2003
                                      Sakyciau idomi reakcija i pasiulyma isgerti alaus. Kazkaip visi ignoravo :-).
                                      Besiblaskantis <besiblaskantis@...> wrote:> O ish kur man zhinoti kas tu toks esi ?:)
                                      > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                                      > vargshu-imigrantu ...
                                      :))))

                                      Message 18 of 20 , Apr 2, 2003
                                        > Sakyciau idomi reakcija i pasiulyma isgerti alaus. Kazkaip visi ignoravo
                                        :-).
                                        na ka padarysi :)
                                        as bent jau susiradau alaus taska sestadienio vakarui :)
                                      • sauliv
                                        Message 19 of 20 , Apr 2, 2003
                                          Che, kam mums alus, duok mums pasiginchyti...

                                          Na jei i penktadieni perkeli, tada pasiulyma priimu.
                                          Ar ish toli vazhiuot zhadi, DoNotUseIt ?
> [...]
                                          kas tu toks esi ?:)
                                          > Gal busi koks bapkiu ishmushinetojas ish lietuviu
                                          :))))
[...]

                                          Yahoo! Groups Sponsor