patarkit kaip pildyti application

  • Odeta
    Message 1 of 10 , Feb 1, 2007
      Dar karta sveiki visi!
      Isstudijavau medziaga del "Appication for permanent residence federal
      skilled worker class simplified ...process". Gal kas pasakytu, ka
      rasyti grafoje del "language proficiency"? Lankau prancuzu k.kursus
      ir sertifikata gausiu iki to laiko, kol ambasada pareikalaus
      papildomu dokumentu. Taigi, galiu rasyti, kad turiu "Basic"
      proficiency. Anglu k. moku beveik puikiai (nes turbut niekas negali
      moketi tobulai), bet IELTS dar nenoriu eiti laikyti, nes kol prireiks
      sertifikato, jis jau gali nebegalioti (galioja 2 metus).Ar galiu
      isdristi ir rasyti "High" proficiency?
      Toliau del vaikio : jis gimes JAV ir turi dviguba pilietybe,
      bet as ten gyvenau 5 m.pazeidusi vizos statusa(turejau turistine).
      Problemu su imigracija niekad neturejau,i Lietuva grizau savo noru.
      Bet turiu Amerikos #SS,vairuotojo teises ir visa laika dirbau
      legaliai (t.y.mokejau mokescius,pildziau income tax), ko pagal
      Amerikos istatymus negalejau daryti. Aisku,is policijos pazyma gauti
      galima, bet ar reikia? Ta prasme,-ar galima sita fakta nuslepti, kad
      gyvenau ten daugiau negu 6 menesius? Nors jau praejo 10 metu ir visos
      baudos nebegalioja(girdejau,kad 1 nelegalus metai uzdeda 2 metu
      draudima ivaziuoti i sali), bet ne viena salis nemegsta pazeideju.Ar
      geriau sakyti tiesa?
      Dar : yra firma Kanadoje, kuri priimtu mane dirbti, bet
      tvarkyti imigracija atsisako, nes tvarke dviems zmogeliams ir sako,
      kad tai "hell of a job". Ar uztenka rastisko to firmos patvirtinimo,
      kad mane idarbins? Ar tai padetu visame sitame procese?
      Dar : isgirdau replika, kad vienisoms moterims sansu imigruoti
      labai mazai. Na taip, esu issiskyrusi ir su vaiku (13m.). Gal kas
      nors girdejot apie panasia situacija is pazistamu ar patys buvote
      susidure?
      Oi, nu ir prirasiau :-) Jei kas galit mane paprotinti, bet
      tingit rasyti, - mielai paskambinciau.
      Aciu labai kas prskaitet!
    • vaidas u

        Message 3 of 10 , Feb 1, 2007
          Vat su tuo nelegaliu buvimu tai gali buti kudas reikalas....
          mano vienas pazistamas panasiai uzsibuvo JAV ir
          kai nuejo pas kanadiecius del imigracijos, jo ir nebeiledo.
          Kiek supratau tai JAV ir Kanada tokiais duomeninis labai
          draugiskai dalinasi ir per interviu konsulas jam tiesiai
          sviesiai pasake: "Tamsta esi pazeides JAV vizu taisykles".
          Bet gal kiekvienu atveju gali buti ir kitaip...
          Darbo garantas is kompanijos, kuri tave idarbintu butu
          kazko vertas tik tada kai jis bus parvirtintas per CHRE, o
          tai butent ir yra "hell of a job". Tai kiek zinau yra parasyta
          ir emigracijos taisyklese - dar karta jas perziurek.

        • vaidas u
          Message 4 of 10 , Feb 2, 2007
            del nelegalaus buvimo JAV manau tai kaip loterija, nes vieniems tai sudaro problemu, kitiems ne.

            Raymond Vedegys <raymond.vedegys@...> wrote: Vat su tuo nelegaliu buvimu tai gali buti kudas reikalas....

            Odeta wrote:

> [...]
            > susidure?
            > Oi, nu ir prirasiau :-) Jei kas galit mane paprotinti, bet

          • Odeta
            Message 5 of 10 , Feb 2, 2007
              -
              Vienas advokatelis Lietuvoje sako,kad nereikia meluoti interviu metu,
              nes vis tiek suzinos (jei nores). Atseit reikia sakyti,kad buvau
              pradejus darba su advokatu del legalizavimosi, bet praejo daug laiko,
              nesulaukiau pabaigos ir aplinkybes priverte isvykti. Dar vienas net
              neabejoja, kad nereikia sakyti (ta prasme-nesakyti tiesos), jei nera
              irodanciu dokumentu (sitas zmogus turi Kanados-Lietuvos pilietybe ir
              kazkada Kanadoje uzsiiminejo advokato darbu kaip tik siais
              klausimais).Bet juk "aplikacijoje" reikia rasyti vaiko gimimo vieta!
              Ir apskritai - man didziausias stresas, jei reikia meluoti! Fui! Negi
              negalima su teisybe isplaukti? As, gi,nieko blogo nepadariau!

              -- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, vaidas u <vaidas74@...>
              wrote:

> [...]
              > tai butent ir yra "hell of a job". Tai kiek zinau yra parasyta
              > ir emigracijos taisyklese - dar karta jas perziurek.

            • vaidas u
              Message 6 of 10 , Feb 2, 2007
                padarei, padarei- pazeidei vizu rezima......

                wrote:

> [...]
                > tai butent ir yra "hell of a job". Tai kiek zinau yra parasyta
                > ir emigracijos taisyklese - dar karta jas perziurek.

              • jazzyak47
                Message 7 of 10 , Feb 2, 2007
                  Zinau zmoniu kurie buvo nelegalai ir sekmingai gavo Kanados vizas,
                  matyt individualus reikalas. As buvau US stazuoteje menesi, ir manes
                  per interview paklause kiek laiko as praleidau US, bet dabar interview
                  kaip ir nebebuna taigi net nezinau ar jie ten labai domesis kiek tu
                  buvai ir t.t. Pazymos is policijos reikia jei buvai ilgiau nei 6
                  menesius taigi jei sakysi teisybe - jos reikes. Zodziu slidus
                  reikalas - reiketu kad kas nors pakomentuotu kuris praejo procesa su
                  panasia situacija.
                • Odeta
                  Message 8 of 10 , Feb 2, 2007
                    --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "jazzyak47" <jazzyak47@...>
                    wrote:

> [...]
                    > menesius taigi jei sakysi teisybe - jos reikes. Zodziu slidus
                    > reikalas - reiketu kad kas nors pakomentuotu kuris praejo procesa su

                    Nesupratau,jazzyak47, kaip tai dabar interviu "kaip ir nebebuna"?
                    Supratau,kad jie supaprastino tik tokiu budu : siunti tik 3-ju puslapiu
                    Application ir mokescio kvita. Veliau jie uzregistruoja tavo
                    Application ir atsiuncia pranesima apie dokumentus, kuriuos turi
                    papildomai pateikti. Po to - kviecia i Varsuva. Ar ne taip?
                    Oi,dar ir koks slidus sitas reikalas...
                  • skrojuss
                    Message 9 of 10 , Feb 2, 2007
                      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Odeta" <odett_mo@...>
                      wrote:

> [...]
                      > baudos nebegalioja(girdejau,kad 1 nelegalus metai uzdeda 2 metu
                      > draudima ivaziuoti i sali), bet ne viena salis nemegsta

                      Musu seimos atvejis - pragyvenom (buvo suteiktas politinis
                      prieglobstis) Amerikoj metus laiko. Po to ,kai US pripazino Lietuva
                      dejure, nepranese emigracinem tarnybom (kas, tik veliau suzinojom
                      yra yra l.l. blogai) grizom namo.
                      Nutare emiguoti i Kanada isdestem visa tiesa su Amerika (nutarem,
                      kad taip bus geriau).
                      Reikejo siusti pirstu anspaudus i FBI.
                      Mano butu patarimas sakyti TIESA, pastebejeu nors duomenu baze su
                      salimis ir bendra Kanados emigracines tarnybos reaguoja ne taip
                      ligotai kaip Amerikos

                      P.s. emigracijos i Kanada pabaigoje zmona islose zalia korta,
                      dokumentus nusiuntem, atsakymo negavom,....,gal del emig. pazeidimo,
                      gal suzinojo, kad emigruojam i CAN,...,gal ????

                    • jazzyak47
                      Message 10 of 10 , Feb 3, 2007
                        wrote:

> [...]
                        > Application ir atsiuncia pranesima apie dokumentus, kuriuos turi
                        > papildomai pateikti. Po to - kviecia i Varsuva. Ar ne taip?

                        Mes turbut vieni paskutiniu ejusiu interview pries 3 metus, kiek
                        girdejau per paskutinius 2 metus nieks interview nejo. Jei surenkat
                        balus ir klausimu neiskyla atsius medicinines formas, o praejus med
                        apziura jau po to tik lieka sulaukti laisko prasancio pasus issiusti i
                        Varsuva.