Re: [LitCanada] Buciau dekinga, jei kas pasidalintu patirtim del emigracijos i Kanada

  • Julius Kavarskas
    Message 1 of 7 , Jan 17, 2007
      girdejau daug firmu nuo kuriu zmones nudega nagus
      jie pati negali sutvarkyti dokumentu - paskambink man +1 902 412 1937 / Julius

      Message 2 of 7 , Jan 17, 2007
        <k33julius@...> wrote:

        > girdejau daug firmu nuo kuriu zmones nudega nagus
        > jie pati negali sutvarkyti dokumentu - paskambink man +1 902 412
        1937 / Julius

        Ar patogu skambinti dabar? Galiu paskambinti is SKYPE. Turiu
        SkypeOut kredita - skambinti i bet kokius telefonus.
      • Julius Kavarskas
        Message 3 of 7 , Jan 17, 2007
          galite paskambinti pasikalbesime

          > girdejau daug firmu nuo kuriu zmones nudega nagus
          > jie pati negali sutvarkyti dokumentu - paskambink man +1 902 412
          1937 / Julius

        • Giedrius Z
          Message 4 of 7 , Jan 18, 2007
            Man irgi teko su siuo zmogum bendraut pries 2 metus
            telefonu. Na zinancio zmogaus ispudzio jis man
            nepadare. Taip, jis tokiu dejosi, taciau kai as buvau
            susipazines su tvarka tai pradejau ji gaudyti ant
            smulkiu netikslumu, klaideliu. Nutariau, kad, aciu,
            bet as pats kaip nors.

            mailto:lithuaniansincanada-fullfeatured@yahoogroups.com

            Now you can scan emails quickly with a reading pane. Get the new Yahoo! Mail. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
          • Raymond Vedegys
            Message 5 of 7 , Jan 18, 2007
              Joooooo!!!!! rimta firma.... atidziai peskaitykit e-mail adresa....
              "Tai "Legalus darbas ir Imigracija", Lietuvos pasto
              rumai, Gedimino pr.7, Vilnius . E-mail imigracija100@...
              <mailto:imigracija100%40hotmail.com> ,
              konsultantas Gintautas"