Pigi nakvyne toronte

  • Ieva
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2006
      Sveiki, turiu klausimeli tiems kas zino Toronto miesta. As pati esu is
      Montrealio. Sekmadieni planuoju atvaziuoti i Mamontovo koncerta, taigi
      gal kas galetu patarti kur nebrangia nakvyne galima butu susirasti
      Toronte?
    • Snieguole B
      Message 2 of 4 , Nov 3, 2006
        Paziurek Youth Hostels - apie $19/nakciai

        http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/UniversityofTorontoNewCollegeResidences-Toronto-6702

        ten yra zemelapis visu hosteliu -manau geriausia butu kur nors netoli
        universiteto pvz. "University of Toronto New College Residences " arba
        "College Hostel" (280 Augusta Avenue - ant College and Augusta kampo) -
        visai netoli metro ir vieta nebloga/ lietuviu namai irgi netoli.

        Laura

> [...]
        >Montrealio. Sekmadieni planuoju atvaziuoti i Mamontovo koncerta, taigi
        >gal kas galetu patarti kur nebrangia nakvyne galima butu susirasti

        Buy, Load, Play. The new Sympatico / MSN Music Store works seamlessly with
        Windows Media Player. Just Click PLAY.
        http://musicstore.sympatico.msn.ca/content/viewer.aspx?cid=SMS_Sept192006
      • jazzyak47
        Message 3 of 4 , Nov 3, 2006
          Tai negi nieks tautietes neapnakvydins? Dar cia pinigus moket,ieskot
          kur miegot, ir t.t. Pasikviestu kas is vietiniu i svecius po koncerto
          vyno ar alaus isgertu kartu ir visa problema su nakvyne. Butu Calgary
          koncertas maloniai prasom;)
        • Ieva
          Message 4 of 4 , Nov 4, 2006
            Labai aciu uz patarima. Butinai paziuresiu.
            Ieva

            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Snieguole B"