Re: [LitCanada] Del Vankuverio

  • vaidas u
    Message 1 of 14 , Oct 5, 2006
      Taip Arturai, manau greitai vel keisimes informacija del citizenshipu.

      Ieva Lota <ieva_lota@...> wrote: Tuo paciu noreciau paklausti, (o gal vel geriau irgi butu per SKYPE) kaip Jums sekasi ! Ka as pazistu siame kvartale ( Vidas (Dekster), Vaidas, Ilona, ir ATSIPRASAU, bet neatsimenu musu kompanjones su Vidu i Varsuva vardo,......), kaip bebutu, neuzilgo laikas paduoti pazymas Canadian Citizenship'ui.

      Dar karta Arturas,
      Maple Ridge
      Lowel Mainland

      Message 2 of 14 , Oct 15, 2006
        Jo ir mums uz dvieju dienu laikas paduoti dokumentus Canadian
        Citizenship'ui...
        Arturai, Dekster ir kt. butinai susirasykim per skype, mano vardas
        linazigi, galesime pasidalinti infomacija kaip greiciau paruosti visus
        dokus, o jus tai gal jau juos ir paruosete...
        Net ir nesitiki kad jau trys metai prabego...

        Linkejimai
      • skrojuss
        Message 3 of 14 , Oct 16, 2006
          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "akvilinna"
          <aslietuve@...> wrote:

> [...]
          visus
          > dokus, o jus tai gal jau juos ir paruosete...
          > Net ir nesitiki kad jau trys metai prabego...

          Jo prabego,.. nors mums jie stuktels tik 24-a. Dokumentus visai
          seimai jau paruosiau, iskyrus mokejimus. Vidas, tai jau nusiunte,
          kiek supratau. O per skype, tai BUTINAI pasnekekim. mano nick'as
          skrojus.

          Arturas,
          BC
        • vaidas u
          Message 4 of 14 , Nov 2, 2006
            Na va, stazas, kuri turejome LT, neprapuls.

            http://www.delfi.lt/news/economy/business/article.php?id=11104761