Re: [LitCanada] Kas is Vankuverio?

  • Anastasija
    Message 1 of 8 , Oct 1, 2006
      Taip, as is Vancouverio...gyvenu cia 4 men.
      Pati esu rusakalbe lietuve, namuose rusiskai snekam. Nenoriu pamirsti
      lietuviu kalba, mano sese jau beveik pamirso (ji Kanadoj 5 metus
      gyvena)
    • vaidas u

        Message 3 of 8 , Oct 1, 2006
          gal ir idomu butu..o kas per Svieta? as kaip tik kita savaitgali
          planuoju i Nanaimo varyti...
        • vaidas u
          Message 4 of 8 , Oct 1, 2006
            Pamegink per skype prie ju prisijungti, user name: matvejev.

            Anastasija <nastiasudja@...> wrote: gal ir idomu butu..o kas per Svieta? as kaip tik kita savaitgali
            planuoju i Nanaimo varyti...

          • Ieva Lota
            Message 5 of 8 , Oct 2, 2006
              Atvaryk pries Kaledas i baznycia (Kitsilano) ar per Europieciu festivali ant (Kensington ave), ir kartais kada nors, kur nors per Jonines, pamatysi ne viena,....,adresus pasitikslink http://www.lithuaniansofbc.com/

              Malonaus pasibuvimo,

              Maple Ridge
              Anastasija <nastiasudja@...> wrote:
              Labas! Tiesiog idomu...ar daug lietuviu Vankuveri..as tik viena
              sutikau :(

            • Ieva Lota
              Message 6 of 8 , Oct 2, 2006
                adreso patikslinimas http://www.lithuaniansofbc.com/