Re: [LitCanada] Re: Ruosiames Kanadon

  • besiblaskantis
    Message 1 of 70 , Aug 8, 2006
      > Ai, tada dekingas uz informacija :) Gal galit pasakyt, kad issinuomot
      > buta kokiu popieriu reikia? Ar gali kitas zmogus pries man atvykstant
      > isnuomot buta mano vardu, ar tik atvykes pats tureciau tai padaryt?
      jei ir gali, tai as taip nedaryciau. Aisku priklauso i koki miesta vaziuoji, bet Toronte tai butina
      pamatyti rajona pries nuomojantis ka nors.
    • Mindaugas Navickas
      Message 70 of 70 , Sep 18, 2006
        Labas Vidmantai,

        Kaip sekasi pasiruosimas kelionei? Ar pavyko rasti buta/gyvenama vieta?
        Ar bus kas pasitinka aerouoste?
        Vienaip ar kitai - pasimatysime Toronte.

        Mindaugas

        <http://geo.yahoo.com/serv?s=97359714&grpId=6615967&grpspId=1600171496&msgId
        =6966&stime=1157541554&nc1=3848601&nc2=3848525&nc3=3>