Re: [LitCanada] Lietuviska spauda - klausimas gyvenantiems Kanadoje

  • Alin mursk
    Message 1 of 5 , Jul 3, 2006
      Teviskes ziburius prenumeravau metus. Labai nusivyliau. Informacija laikrastyje pasenus ir man susidare toks ispudis , kad jis daugiau skirtas musus tevams , kurie nesinaudoja internetu . ir aplamai jis neatspindi musu gyvenimo tempo. Gal tik tiek jis naudingas ,kad pasinaudojau reklaminiais skelbimais.
      Tokia mano nuomone

      Mindaugas Navickas <mnavickas@...> wrote:
      Sveiki,

      Ar skaitote "Teviskes Ziburius"? Kodel?
      Kokius informacijos saltinius naudojate noredami suzinoti apie lietuviskus
      renginius, biznius, naujienas...?

      Klausiu ne del patarimo ar man juos skaityti, bet noredamas pasiaiskinti ar sis
      laikrastis populiarus lietuvaiciu tarpe.

      Aciu uz nuomone

      Mindaugas

      http://mail.yahoo.com

    • besiblaskantis
      Message 2 of 5 , Jul 9, 2006
        na as skaiciau pora numeriu kai tik buvau atvaziaves i Kanada, bet kad jis man primine
        kazkokiu atsiminimu laikrasti, kas gal idomu tiems kas atvaziave pries 50 metu, bet
        man jokio susidomejimo nesukele.
        O apie renginius tai tik per kitus zmones suzinau, nors vis laukiau kada prades
        juos skelbti inete.