Re: Lietuviska spauda - klausimas gyvenantiems Kanadoje

  • vorelytis
    Message 1 of 5 , Jun 29, 2006
      Mes taip pat tik girdejom, kad toks yra, bet nesam nei mate, nei
      isivaizduojam kur ji gauti. Apie renginius suzinom is parapijos ziniu
      (e-mail'u) ar, kartais, is lietuviskos mokyklos.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, vaidas u <vaidas74@...> wrote:

      > esu girdejes pavadinima. As net nezinau kada ji leidzia, kaip daznai
      ir kur ju buna. Apie kai kuriuos renginius suzinome is interneto.

      > Mindaugas Navickas <mnavickas@...> wrote: Sveiki,
      >
      > Ar skaitote "Teviskes Ziburius"? Kodel?
      > Kokius informacijos saltinius naudojate noredami suzinoti apie
      lietuviskus
      > renginius, biznius, naujienas...?
      >
      > Klausiu ne del patarimo ar man juos skaityti, bet noredamas
      pasiaiskinti ar sis
      > laikrastis populiarus lietuvaiciu tarpe.
      >
      > Aciu uz nuomone
      >
      > Mindaugas

      > http://mail.yahoo.com

    • Alin mursk

        Message 3 of 5 , Jul 9, 2006
          na as skaiciau pora numeriu kai tik buvau atvaziaves i Kanada, bet kad jis man primine
          kazkokiu atsiminimu laikrasti, kas gal idomu tiems kas atvaziave pries 50 metu, bet
          man jokio susidomejimo nesukele.
          O apie renginius tai tik per kitus zmones suzinau, nors vis laukiau kada prades
          juos skelbti inete.