[LitCanada] Re: Apie Toronta

  • kastis
    Message 1 of 19 , Apr 23, 2006
      va nors vienas blaivus (CBC turbut neziurintis :)) balsas.
      del statu, tai kadangi ispudziai visai sviezi, tai galiu pasakyti, kad
      washingtone ir philadelfijoj transitas visai normalus, metro WSH ir
      traukiniai PHI nunesha toronta visais kampais. kas del new york'o, tai
      ypac ivertinant miestu dydi, torontas turi apsikasti lapais, net pries
      bandydamas lygintis su NY transitu.
      nebuvo daug laiko kur vazineti, bet vienoj gretoj su londonu( ka iki
      siol laikiau metropolio transito etalonu) tai tikrai.

      as jau minejau, kad torontui is pradziu reiketu i montreali nuvaziuoti
      ir pasimokinti, kaip normali sistema turi atrodyti.

    • yeronimas
      Message 2 of 19 , Apr 23, 2006
        Na nezinojau kad cia tiek nemazai transporto ekspertu yra pasirodo.
        Pamirso tik pamineti kuo tas Toronto transitas jiems cia taip
        neitinka, nors sakyciau neturetu labai jau trukdyti, gyvena visgi per
        puse tukstancio kilometru nuo tos "prasciausios" pasaulyje ir visatoje
        transporto sistemos.O gal jei ji tokia prasta, parodytu iniciatyva ir
        prisistate su lopetom perkastu tunelius ir padarytu nauja Metro mums
        vargsams...
        Po to jau nebutu sunku ir traukinio linija i aerouosta nuvesti, na kas
        ten - cia gi vien plyni laukai, niekas aplink negyvena, begius bet kur
        gali nusitiesti.

        Kitas pasakytu, jei ir bloga sistema ta, niekas gi su bizunu nevercia
        ja naudotis, gali pedinti pescias ar taksi nusisamdyti.
        Free country taip sakant...

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "kastis" <kastiss@...> wrote:

> [...]
        >
        > as jau minejau, kad torontui is pradziu reiketu i montreali nuvaziuoti
        > ir pasimokinti, kaip normali sistema turi atrodyti.

      • vaidas u
        Message 3 of 19 , Apr 24, 2006
          Pilnai sutinku, kritikuoti lengviausia ir pastebejau daugiausia kritikuoja tie, kurie net nesinaudoja tuo visuomeniniu transportu ar netgi negyvena Toronte.

          yeronimas <yeronimas@...> wrote: Na nezinojau kad cia tiek nemazai transporto ekspertu yra pasirodo.

          Culture Lithuania Kanada

        • kastis
          Message 4 of 19 , Apr 24, 2006
            niekas nei zodzio netartu, jeigu nebutu pastovaus : "mes geriausi, mes
            number 1"

            Message 5 of 19 , Apr 24, 2006
              niekas nesako "mes geriausi", esme ta, kad visuomeninis transportas skirtas nuvaziuoti nuo A iki B. Kiek teko naudoti, is bet kurios Toronto vietos gali nuvaziuoti i bet kuria kita Toronto vieta. Ypac subjektyvu, kai sako su masina 0.5val vaziuoja, o su autobusu 1.5val. Piko valandom naudojant metro manau rezultatas butu visiskai priesingas.

            • Dekster
              Message 6 of 19 , Apr 24, 2006
                Sutinku, kad rezultatas butu visai kitoks jei Toronto metro neapsiribotu 2 gatvemis...
                Jei norit praktiskai isbandyti mano marsruta- prasom:

                Nuo Berry Rd (Etobicoke) iki Islington/Hwy7 (Vaughan) -busit "maloniai" nustebinti Toronto viesuoju transportu kuris veza nuo bet
                kurio tasko A iki tasko B.
                Mano zmonai teko kelias savaites vazineti iki Markham'o - i viena puse >2val viesuoju "transportu"...

                Geros dienos!

                Dekster

                Message 7 of 19 , Apr 24, 2006
                  Atsiprasau, buvo snekama apie Toronta, o ne apie Vaughan ar Markham. Iki te TTC aisku nepriveza.

                  Dekster <vnik@...> wrote: Sutinku, kad rezultatas butu visai kitoks jei Toronto metro neapsiribotu 2 gatvemis...

                  Message 8 of 19 , Apr 24, 2006
                    >niekas nesako "mes geriausi",

                    cia citata kuri sukele diskusija:

                    "Saziningumo delei noriu pazymeti, kad, remiantis patirtimi JAV, Toronto
                    visuomeninis transportas yra, mano nuomone, geriausiai isvystytas
                    Siaures Amerikoje"

                    o apskritai, tai aisku, man giliai dzin koks tas transportas toronte.
                  • vaidas u
                    Message 9 of 19 , Apr 24, 2006
                      cia buvo pasakyta "mano nuomone". Manau kiekvienas gali pasakyti savo numone. Man Kasti taip pat dzin (bet ne giliai, nes kartais dar tenka pasinaudoti tuo transportu)kaip ten jis isvystytas.

                      Message 10 of 19 , Apr 24, 2006
                        Na tada apibrezimas kad Toronto transit yra geriausias Siaures amerikoje tinka, bet su tam tikromis islygomis, pvz:

                        "Toronto transporto sistema tarp Spadina ir Bay metro stoteliu yra geriausiai isvystyta pasaulyje" :-)

                        Dekster

                        Message 11 of 19 , Apr 24, 2006
                          Taip sutinku, TTC vadai verciasi kaip ismanydami, kad gautu didesni kasni is biudzeto. Ka cia kalbeti, visur tas pats.

                          besiblaskantis <besiblaskantis@...> wrote: --- vaidas u <vaidas74@...> wrote:
                          > cia buvo pasakyta "mano nuomone". Manau kiekvienas
                          > gali pasakyti savo numone.
                          Tikriausiai gali :) Na galima su tuo TTC gyventi, tai
                          nera jau tokia beviltiska sistema, tik buvo keista
                          isgirsti cia TTC vadu populistinius sukius, kad jie
                          geriausi, is zmoniu kurie realiai naudojasi ta sistema.

                        • yeronimas
                          Message 12 of 19 , Apr 25, 2006
                            O tau zinoma butu maloniau jei tie TTC vadai butu meslu apsidrabste ir
                            visiems pareiske kad Toronto transportas yra tiesiog beviltiskas ir
                            isvis, vaziuokim visi i Chikaga, ten autobusai auksinem sedynem.

                            Zmones cia, skirtingai nuo lietuvisko pesimizmo ir cinizmo yra linke
                            optimistiskai ziureti i viska ir matyti teigiamas puses. Kiekvieno
                            miesto transportas yra skirtingas vien del unikaliu miesto aplinkybiu
                            ir pacio miesto istorijos. Miesto valdzia keiciasi kas keleta metu o
                            transporto sistema lieka ir po truputi gerinama. Tiems kas nezino
                            Torontas buvo sudarytas is keleto savivaldybiu - North York, Scarboro
                            ir t.t. ir tik pries keleta metu tos savivaldybes buvo sujungtos i
                            viena ir pavadinta Metro Toronto. Taigi linksma kritikuoti nezinant
                            priezasciu kodel sistema yra tokia kokia yra ir kaltinti dabartine
                            miesto valdzia.

                            Mano nuomone Toronto Transit Authority (TTC) netgi puikiai isgyveno
                            milziniska miesto augima, kai didziausia dauguma kanados imigrantu
                            butent atvyksta cia o ne i Ottawa ar kitus kaimus. Miestui pleciantis,
                            transportas tampa problema. Tai naturalu. Zinoma Yukone ar Labradore
                            puiki privataus transporto sistema - isvaziavai i greitkeli ir lek
                            sau, jokiu kamsciu.

                            Tuo tarpu kiekvienais metais Toronto sistema yra gerinama - pratestas
                            pozeminis metro, dabar nuspresta pratesti metro linija iki York'o
                            universiteto. Be to siais metais nutarta sukurti transito institucija
                            kuri sujungs skirtingas transporto sistemas is priemiesciu . Bet velgi
                            miesto transportas yra infrastruktura, kuri turi buti sukurta taip kad
                            tenkintu kuo didesnes daugumos poreikius ir duotu maksimalia nauda,
                            taip pat pritaikyta prie unikaliu miesto privalumu. Sukurti gera
                            sistema uztrunka laiko, o ir sukurta ji turi atsipirkti, atsiras balsu
                            kurie tuoj shauks - shitiek kainavo ir t.t. visai kaip buvo su nauju
                            Toronto aerouostu. Kol ji bus idiegta, praeis 2-3 metai, o po tiek
                            laiko gyventoju skaicius pasikeis gal ir vel reikes naujos sistemos.

                            Tuo tarpu tulas tautietis mete zvilgsni ir zinovo tonu pareiske "nu ir
                            sh... tas Toronto TTC"...
                          • yeronimas
                            Message 13 of 19 , Apr 25, 2006
                            • kastis
                              Message 14 of 19 , Apr 26, 2006
                                butu mano valia, tokius tautiecius niekur neisleisciau ir liepciau
                                vazineti ttc po 5 valandas kiekviena diena

                                > ..Dar pora menesiu ir man jis bus
                                > visiskai dzin, galiu net prizadeti jog uz Toronto ribu
                                > nieko blogo apie ji neminesiu :)
                              • kastis
                                Message 15 of 19 , Apr 26, 2006
                                  uztai, kad atvaziavai i toronta gyventi, o ne i kazkoki kaima. :))))))

                                  > ir uz ka tokios privilegijos ? :)
                                • vaidas u
                                  Message 16 of 19 , Apr 26, 2006
                                    butu boba su k..., butu senis.
                                    P.S. cia Kasti daug naudingos informacijos pametei.

                                    Message 17 of 19 , Apr 26, 2006
                                      stengiames, dirbam

                                      Message 18 of 19 , Apr 26, 2006
                                        Nu nezinau, as tavo vietoj jau dabar pescias vaiksciociau, o tai
                                        gaunasi kad i sulini spjaudai o po to is jo geri:)