[LitCanada] Re: Apie Alberta

  • kastis
    Message 1 of 15 , Apr 23 10:15 AM
      tarp "isvystytas neblogai" ir "geriausiai isvystytas" yra sioks toks
      skirtumas.
      o kad torontas, sakytu, kad turi "neblogai" isvystyta transit'a, jam
      truksta tik dvieju "menkniekiu": normalaus metro, nes tas kas dabar
      toronte, tai kazkoks nesusipratimas, nors i koki montreali
      pasiziuretu, jei isdidumas neleidzia nuo amerikonu kopijuoti,
      negalbant apie kitas salis. antras dalykas , tai kad Pearson'as
      neturi traukinio linijos, kas irgi "sounds like a joke".

      k.

      > Toronte visuomeninis transportas isvystytas tikrai neblogai.
      >
      > kastis <kastiss@...> wrote:
      > cia buvo pajuokavimas, ar ne ?

      Service.