Re: Atidaryta grupe

  • Salviotti
    Message 1 of 5 , Apr 3, 2006
      Sveikas, Sigitai

      Gal galetum istrinti laiska rasyta 2005.07.12 (laisko Nr. 5714).
      Istrinimo motyvas-nenoriu, kad mano asmeninius duomenis gaudytu yahooo.

      Is anksto dekoju!!!

      Geros nuotaikos!!!

      Salviotti
    • besiblaskantis
      Message 2 of 5 , Apr 3, 2006
        Kasciui rasyk. Sigis jam viska perdave.

        --- Salviotti <salvijusn@...> wrote:

        > Sveikas, Sigitai
        >
        > Gal galetum istrinti laiska rasyta 2005.07.12
        > (laisko Nr. 5714).
        > Istrinimo motyvas-nenoriu, kad mano asmeninius
        > duomenis gaudytu yahooo.
        >
        > Is anksto dekoju!!!
        >
        > Geros nuotaikos!!!
        >
        > Salviotti

        http://mail.yahoo.com
      • Saulius Rackauskas
        Message 3 of 5 , Apr 4, 2006
          Labas SIGITAI,
          manau praktiska ideja, juk tik ivedei varda pavarde ir gali jau apie zmogu
          rasti informacija ka jis rase ir ka jis planuoja.
          O kitu zmoniu motyvai pasitaiko nevisuomet skaidrus.
          Tad jei imanoma as taippat prisijungciau prie tos pacios akcijos, jog ir
          mano laiskai butu pasalinti.
          Ar tai imanoma???
          Isanksto dekoju
          Su draugiskais linkejimais
          Saulius

        • kastis
          Message 4 of 5 , Apr 5, 2006
            siaip tai kiekvienas savo laiskus gali issitrinti kada tik nori.

            bet tada kokia prasme laikyti grupe, jeigu nera jokio archyvo, gal
            paprasciau savo profile paredaguoti ir pakeisti varda.

            kastis