RE: [LitCanada] Vedybos dar negavus atsakymo is ambasados

  • Saulius Rackauskas
    Message 1 of 5 , Feb 1, 2006
      >X-]
      Sveikas,
      is bendro skaitymo sitoje grupeje supratau jog
      poto ir zmonai teks pereiti atskirai visus reikalavims, bei tai uztruks
      ilgiau nes tau teks palaukti>
      Taciau visa reilainga info yra
      www.gc.ca

    • besiblaskantis
      Message 2 of 5 , Feb 3, 2006
        Sita forma pasirasei ?
        http://www.cic.gc.ca/english/pdf/kits/forms/imm0008_1e.pdf

        Ten paskutinis punktas:
        "I will immediately inform the Canadian visa office
        where I submited my application if any of the
        information or the answers provided in my application
        forms change."

        Jei tu tvarkydamasis savo dokumentus, gal ir galesi
        praeiti nepraneses apie tai, tai kai reiks
        sponsoriuoti zmona, viskas islis, pateikus vedybu
        liudijima. Aisku, jei esi laimingas zmogus, gal ir cia
        prasmuksi, tau paciam spresti rizikuoti ar ne.

        Be to kad sponsoriuoti zmogu, tau reiks buti Kanadoje,
        o ji Lietuvoje, nes net turistines vizos jai niekas
        neduos. Be visa to, teks susirasti darba atvaziavus i
        cia, nes reiks parodyti jog turi pakankamai pajamu,
        kad islaikyti dar viena zmogu.
        Visas tas procesas pakankamai ilgai uztruks.
        Daugiau skaitymo cia:
        http://www.cic.gc.ca/english/pdf/kits/guides/3900E.pdf

        http://mail.yahoo.com
      • Gita
        Message 3 of 5 , Feb 3, 2006
          > Be to kad sponsoriuoti zmogu, tau reiks buti Kanadoje,
          > o ji Lietuvoje, nes net turistines vizos jai niekas
          > neduos.

          Tai cia jau, matyt, priklauso nuo konkretaus atvejo, nes man dave
          turistine viza ir tvarkemes dokumentus is Kanados. Va. Nebent nuo 2000
          metu taisykles zveriskai pasikeite.
        • kastis
          Message 4 of 5 , Feb 3, 2006
            > "...zveriskai pasikeite."

            :)))))))))))
          • besiblaskantis
            Message 5 of 5 , Feb 6, 2006
              --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, besiblaskantis
              <besiblaskantis@...> wrote:
              > Be visa to, teks susirasti darba atvaziavus i
              > cia, nes reiks parodyti jog turi pakankamai pajamu,
              > kad islaikyti dar viena zmogu.
              pasirodo sponcoriuojant siemos narius, antrosioms pusems yra kazkokios
              isimtys ir galima netureti pakankamai pajamu, kad sponcoriuoti
              jas/juos:
              http://www.metronews.ca/uploadedFiles/Metro_Toronto_0206_2006.pdf
              (ziureti 8 puslapi)

              P.S. Tiems kam aktualus emigraciniai klausimai, tai galit pasiziureti
              sita laikrasti (Toronto leidima) pirmadieniais. Ten visada buna sitas
              skyrelis apie emigracines problemas.