Re: del gyvenamosios vietos

  • yeronimas
    Message 1 of 9 , Jan 10, 2006
      Tai kad vyru (po viena) dabar i Kanada neileidzhia, girdejau.
      Terorizmas, nusikalstamumas ir pan. Jei mato kad vienas vaziuoji ir
      dar su alkoholiu, atiduoda amerikonams, tie siuncia i egipta ir ten
      kankina...

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Gytis Petrauskas"
      <gytis.avac@t...> wrote:

      > Prisijungiu prie Arturo uzklausimo. As (vienas vyras) atvykstu i
      Kanada balandyje ir ieskosiu nebrangios gyvenamos vietos Mississaugoje
      netoli Squere One. Esu kazkada ten gyvenes, patiko. Patiko
      susisiekimas su visu GTA GO Transit autobusais. Matydavau ten ant
      stulpu skelbimukus, kad siulomas nebrangus gyvenamas plotas
      basementuose. Gal kas nors ka nors ka nors zino. Tautieciui,
      uzrodziusiam nebrangia gyvenama vieta, atvezciau dideli buteli
      lietuvisko brendzio.

      > Gytis

      galit vienam vyrui isnuomoti kambari ar dalintis nuoma, atvykstu s. m.
      vasario viduryje. Arturas

      > Culture Vieta Lithuania Kanada

      Service.

      Service.

    • kastis
      Message 2 of 9 , Jan 10, 2006
        o ash girdejau, kad ne i Egipta, o ismeta kazkur Jane-Finch'o
        rajone. ziuri isgyvensi ar ne

      • yeronimas
        Message 3 of 9 , Jan 10, 2006
          Tai kad ten nieko baisaus (nepersaunama liemene uzsidejus).