Re: del gyvenamosios vietos

  • kastis
    Message 1 of 9 , Jan 9, 2006
      >atvezciau dideli buteli lietuvisko brendzio.

      ar tikrai lietuvisko? ar tik pilstyto lietuvoje ?
    • yeronimas
      Message 2 of 9 , Jan 10, 2006
        Tai kad vyru (po viena) dabar i Kanada neileidzhia, girdejau.
        Terorizmas, nusikalstamumas ir pan. Jei mato kad vienas vaziuoji ir
        dar su alkoholiu, atiduoda amerikonams, tie siuncia i egipta ir ten
        kankina...

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Gytis Petrauskas"
        <gytis.avac@t...> wrote:

        > Prisijungiu prie Arturo uzklausimo. As (vienas vyras) atvykstu i
        Kanada balandyje ir ieskosiu nebrangios gyvenamos vietos Mississaugoje
        netoli Squere One. Esu kazkada ten gyvenes, patiko. Patiko
        susisiekimas su visu GTA GO Transit autobusais. Matydavau ten ant
        stulpu skelbimukus, kad siulomas nebrangus gyvenamas plotas
        basementuose. Gal kas nors ka nors ka nors zino. Tautieciui,
        uzrodziusiam nebrangia gyvenama vieta, atvezciau dideli buteli
        lietuvisko brendzio.

        > Gytis

        galit vienam vyrui isnuomoti kambari ar dalintis nuoma, atvykstu s. m.
        vasario viduryje. Arturas

        > Culture Vieta Lithuania Kanada

        Service.

        Service.

      • kastis
        Message 3 of 9 , Jan 10, 2006
          o ash girdejau, kad ne i Egipta, o ismeta kazkur Jane-Finch'o
          rajone. ziuri isgyvensi ar ne

        • yeronimas
          Message 4 of 9 , Jan 10, 2006
            Tai kad ten nieko baisaus (nepersaunama liemene uzsidejus).