Re: [LitCanada] lauktuves i lietuva

  • kastis
    Message 1 of 12 , Nov 30, 2005
      > Dar vienas produktas kurio
      > nera Lietuvoje - Olay kremai. Jie kainuoja nuo 11$.

      man kaip is kaimo, prashau paaishkinti, kas cia per stebuklas ?
    • vienasdu3
      Message 2 of 12 , Dec 1, 2005
        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "kastis" <kastiss@h...>
        wrote:

        > man kaip is kaimo, prashau paaishkinti, kas cia per stebuklas ?

        Hi,
        Pigus (ne kaina) Procter&Gamble kremas veidui.

      • Saulius Rackauskas
        Message 3 of 12 , Dec 1, 2005
          La,
          kiek matau zmones,tai maikes,megztukai, su klevo lapu arba uzrasu Canada
          cia yra retas atvejis.
          Kas gali zinoti, galbut tai palengvins tavo apsisprendima, tai atvezti
          lauktuviu.
          Pats mielai nusipirkciau minetus drabuzius is taves.
          Kaip ziuri i tai???

          >gal galetu, visuomenes atstovai (kas neseniai tevynej buvo) patarti
          >ka lauktuviu vezhti, tipo ko ten negalima nusipirkti arba labai brangu
          >palyginti su kanada ?
          >

          >kastis
          >
          >p.s. klevo sirupo ir kliushku nemineti.

        • killbill
          Message 4 of 12 , Dec 2, 2005
            aha as ir siulyciau geriau vezti su salies atributika, nes dioro kvapu
            kaip ir nenustebinsi.
            as from JP veziau tik tos salies suvenyrus ir atributika.

            > La,
            > kiek matau zmones,tai maikes,megztukai, su klevo lapu arba uzrasu
            Canada

          • yeronimas
            Message 5 of 12 , Dec 2, 2005
              Meshkeno kepure neblogas suvenyras:

              http://www.libertybellmuseum.com/MuseumShop/raccoonhat.htm

              --- In lithuaniansinanada@yahoogroups.com, "killbill"
              <kill_bill_lt@y...> wrote:

              > aha as ir siulyciau geriau vezti su salies atributika, nes dioro kvapu
              > kaip ir nenustebinsi.
              > as from JP veziau tik tos salies suvenyrus ir atributika.

              > Canada

            • kastis
              Message 6 of 12 , Dec 2, 2005

                > Meshkeno kepure neblogas suvenyras:

                faux fur,
                ir be to ten kanada is viso ne prie ko
              • jazzyak47
                Message 7 of 12 , Dec 2, 2005
                  Nuvezhk kokiu indenisku prichindalu, bugneliu, pypkiu, drabuziu, manau
                  originalu bus ir tikrai Lietuvoj neisigysi.
                • kastis
                  Message 8 of 12 , Dec 2, 2005
                    > Nuvezhk kokiu indenisku prichindalu, bugneliu, pypkiu, drabuziu,
                    >manau
                    > originalu bus ir tikrai Lietuvoj neisigysi.

                    o kur ju rasti, pas mus ottawoje, cia nelabai tu indenu jodineja
                    aplinkui ?
                  • nervuota
                    Message 9 of 12 , Dec 2, 2005
                      nu klausyk, neapsimetinek slanga. nieks nesiulo tau autentisko indeno skalpo autentiskai nuimto vezti:D :
                      http://www.google.ca/local?hl=en&lr=&q=native+souvenirs&near=Ottawa,+ON&sa=X&oi=localr

                      kastis <kastiss@...> wrote:o kur ju rasti, pas mus ottawoje, cia nelabai tu indenu jodineja
                      aplinkui ?