Re: [LitCanada] Sveiki, busimi ir esami Immigrantai ! Naujokas.

  • nervuota
    Message 1 of 5 , Nov 21, 2005
      kaliu4ii <kaliu4ii@...> wrote: 3- as ir vel tie DIPLOMAI... Situacija tokia: diplomas vokietijos univero, rashitas deutsche und english kalba, mokslas buvo anglu kalba,TOLIAU, Musu LR notarai sako, kad gali patvirtinti tik diplomo kopija, BET ne tai kad kopija daryta i6 originalo!Ar tai rupins oficerius? manau kad nerupes niekam. abejoju ar jie ten skaito kas tiksliai ant tu anspauduku parasyta, o be to vis tiek kazkada originalu paprasys, tai koks skirtumas:) mano diplomo irgi nenorejo tvirtinti, bet ne tai kad ten kazkokia tik kopija patvirtins ar kazka, bet isvis pasake uzsienio kalba netvirtinam, atneskit vertima. kai paklausiau kodel, pasake "prasom iseiti, as uzsiemusi". servisas! perejau per kelis ir galu gale viena bobulka vis tiek patvirtino:) cia vilniuj netoli telekomo yra kazkoks ten notariatas, 5tas ar 9tas ar koks ten. sekmes kovoj.

    • jazzyak47
      Message 2 of 5 , Nov 21, 2005
        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "kaliu4ii"
        <kaliu4ii@y...> wrote:

        > IMMIGROJAM !!!, bent taip jau nusprendem...
        >
        > 1-as klausimas del settelment found:
        > ar galiu pateikti oficeriui dokumentus apie savo nuosavibe (butas,
        > masina,...), ar butinai reikai ne6ti i banka reikiama summa,
        > (vazojame sheima) cia gi tik application, gal jems dar ne
        > patiksiu ??? Kas kaip dare? ir kaip gavosi? :)

        Uztenka pazymos is kadastro apie nekilnojama turta su ivertinimu.

        > 2-as klausimas ( Buvo! ) apie mokesti uz application, bet aciu
        > forumeciams po ilgos jusu dikusijos supratau kad daryti reikia
        taip:
        > Lietuvos banke "PERKU" money order adresotu to Canada "republic"
        su
        > reikiama CAD summa, dedu i application voka ir adjios ! AR Taip!?

        Ne Canada republic, bet Receiver General For Canada

        > 3- as ir vel tie DIPLOMAI...
        > Situacija tokia: diplomas vokietijos univero, rashitas deutsche
        und
        > english kalba, mokslas buvo anglu kalba,TOLIAU, Musu LR notarai
        > sako, kad gali patvirtinti tik diplomo kopija, BET ne tai kad
        kopija
        > daryta i6 originalo!
        > Ar tai rupins oficerius? Ar ta klausima su patvirtinimu pades
        > i6spresti vokiet ambasada vilniuje? Originalus ne labai noriu
        > siusti, girdejau kad galima apseiti ir be ju. Ar Siusti originalus
        > aisku per THT ar UPS ir nakvoti pre pasto dezutes.
> [...]

        Tai jei diplomas anglu kalba tai kokios problemos??? Siusk kopija
        ir viskas

      • kaliu4ii
        Message 3 of 5 , Nov 22, 2005
          Diekui "nervota" ir "jazzyak47" uz atsakimus...

          Siekmes kovoj "nervota" tikrai prireiks.
          Ka pasako vien tik uzra6as Sodros knygutei "burelio vadove" !
          vietoj "mokitoja".
          Prie6 3 metus destau anglu kalba vyd.mokykloje, stazas 3 metai.
          Destau grupej vaiku nuo 11 iki 14 metu, papildomai po bendru pamoku
          po 3-4 val per diena, tur but todel ir buvau "burelio vadove".
          Gerai kad nuo direktoriaus turiu oficialu letter anglu kalba, kad
          buvau teacher ir etc...

          Aplamai new ansu yra nemazai, bet visi i6sprendziami...
          Patiko kaip dirba Warsaw ambasados immigration clerkai, i musu
          konkretu klausima per e-maila tojau pat gavome konkretu atsakyma.

          Tarpininku atsisakem, ypac kai papra6e 4500 euru!
          Palaikau jau forume sakita minti, kad nera ko vazioti tenai jai
          savaranki6kai nesugebi padaryti ir i6siusti application...

          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "jazzyak47"
          <jazzyak47@y...> wrote:

> [...]
          > und
          > kopija
          > >

          > Tai jei diplomas anglu kalba tai kokios problemos??? Siusk kopija

        • Saulius Rackauskas
          Message 4 of 5 , Nov 22, 2005
            La,
            yra skaitoma taip, jog uzsienio dokumkentus privalo patvirtinti tos salies
            atstovai, (pvz ambasados tai daro labai nenoriai, bet kaikas sako jog
            pavyksta iskaulint)Dokumentas uzsienio nors ir patvirtintas notaro Lietuvoje
            nera tvirtinami uzsienio reikalu ministerijoje