Re: [LitCanada] prasau pagalbos is torontieciu:)

  • nervuota
    Message 1 of 17 , Aug 1, 2005
      o, visai cia ne per daug uz ta parkinga, as kazkokias
      nerealias sumas isivaizdavau:)
      aciu.

      http://mail.yahoo.com
    • Vito Tere
      Message 2 of 17 , Aug 1, 2005
        prie aeruoste yra tokia paslauga park nad fly tai savaite kainoja apie 27$/savaite man atrodo. seip tai gal as ir galeciau padet, as dirbu viesbuti netuoli aerouosto. O kelinto skrendat?

        nervuota <nervuota@...> wrote:
        Sveiki visi.

        Pamaniau gal kas is cia esanciu galetu pagelbet ar
        patart: skrendam porai savaiciu i lietuva is toronto,
        o i toronta atvaziuosim automobiliu. beda ta, kad
        neisivaizduoju kur ta automobili reiks palikti tom
        dviem savaitem... gal kas turi vietos kur nors toj
        pusej? galim sumoket simboliskai arba gal reikia ka
        nors kam nors i/is lietuvos perduoti..
        ar gal kas zino ar galima tokiam laikui - ir kiek
        kainuotu - aerouoste palikt? ar ten tiesiog valandas
        paskaicuoja ir tiek?:))

        aciu uz idejas.

        Culture Lithuania Corporate culture Hawaiian culture Hispanic culture Jewish culture

        Message 3 of 17 , Aug 1, 2005
          --- nervuota <nervuota@...> wrote:
          > o, visai cia ne per daug uz ta parkinga
          na taip. kai tokios kainos, tai nelabai ir iseina
          nepasinaudoti :)
          gero skrydzio

          http://mail.yahoo.com
        • Dartas Veideris
          Message 4 of 17 , Aug 2, 2005

            Rugpjucio 6-17 dienomis busiu Kanadoje.Tiesiog leisiu atostogas ir truputeli keliausiu po sali. Jei jus esate Toronte, niekur neisvyke, tai pamaniau, kad butu smagu ( tiesiog jei rastumete laiko ir noretumete) pakviesti puodeliui kavos, arbatos ar bokalui alaus?

            Aciu uz atsakymus

            Laukiu ziniu

            Linkejimai

            Venantas

          • nervuota
            Message 5 of 17 , Aug 2, 2005
              mes busim toronte rugpjucio 11-18, bet kadangi niekada
              pries tai ten nebuvom, tai pakviesti niekur negalim...
              bet galim prisijungti!;)

              http://mail.yahoo.com
            • Vito Tere
              Message 6 of 17 , Aug 2, 2005
                Sveikas Dartai!
                Turiu klausimeli kaip tu gavai viza? Ar buvo labai
                sunku, kokia ten procedura ir kiek uztrunka? Nes mano
                draugas nori mane aplankyt, tai jam reikia pasidarit
                viza, tai va noriu suzinot biski!

                Aicu!!

                http://www.yahoo.com/r/hs
              • Asta Gegeckaite
                Message 7 of 17 , Aug 3, 2005
                  To: Venantas

                  Turiu pasakyt, kad cia chebryte labiausiai uzsiemusi klausimu, kaip gauti viza, arba, kaip emigruoti i Kanada. As tik su vienu lietuviu sugebejau susitikti. Irgi buvau beveik visa menesi Toronte: cha cha, visi uzsieme :)) Aciu tam, kas nepatingejo su manim kelius savaitgalius praleist.

                  Kaip gauti viza ir kokiu dokumentu reikia, viskas ambasados puslapiuose kuo detaliausiai aprasyta. Tik nepatinget paskaityt reikia :)) Galima net pasiskambinti :))

                  Tada gal daugiau laiko liks susitikimams :))

                  Nuosirdziai, Asta

                • Alin mursk

                    Message 9 of 17 , Aug 15, 2005
                      Ei kur jus?Ar jus jau Toronte?

                    • Lynn
                      Message 10 of 17 , May 8, 2006
                        Labutis visiems, gyvenantiems Toronte.
                        Greitu laiku turesiu sveciu is LT, atvyksta i Toronta.
                        Gal galetumet patarti kokiu pigesniu viesbuciu ar moteliu? Nenoriu
                        negatyviam rajone, nes Toronte nesu buvusi, tai bijosiu paskui del visko.
                        Siulykit koki patikima, bet pigesni.
                        Lauksiu atsakymu.
                        Paulina
                        P.S. Ir dar. Kaip cia taip skrydziu kainos sukilo? Pries du metus
                        mokejau 2000 Lt pirmyn - atgal, o dabar minimum 3000 Lt plesia.
                      • vaidas u
                        Message 11 of 17 , May 9, 2006
                          Kainos labai priklauso nuo sezono ir kompanijos...
                          Koks apsilankymo tikslas, ar ilgam. Kainos labai priklauso nuo rajono ir viesbucio ar motelio lygio. Nezinant konkrecios situacijos sunku ka ir patarti.

                          Culture Lithuania Kanada

                        • kastis
                          Message 12 of 17 , May 9, 2006
                            google.com

                            Message 13 of 17 , May 9, 2006
                              Viesbutis reikalingas tik vienai dienai, kad zmogus pailsetu po
                              keliones, tada vaziuosim po Toronto atrakcijas, ir po to iskart i
                              Otava. Radau toki Howard Johnson Toronto, 75 dol. Ar cia gera kaina?
                              Days Inn berods praso 110 dol.
                              Ar buna kitokiu kainu? Ar cia visos tokios panasiai?
                              Paule

                              Message 14 of 17 , May 9, 2006
                                Taip kainos pagal viesbucio lygi panasios, jos skiriasi pagal vieta. Jei ji nesvarbi, ziurekit Toronto periferijoje.

                                Lynn <paulia7@...> wrote: Viesbutis reikalingas tik vienai dienai, kad zmogus pailsetu po

                              • besiblaskantis
                                Message 15 of 17 , May 9, 2006
                                  --- Lynn <paulia7@...> wrote:
                                  > Gal galetumet patarti kokiu pigesniu viesbuciu ar
                                  > moteliu? Nenoriu
                                  > negatyviam rajone, nes Toronte nesu buvusi, tai
                                  > bijosiu paskui del visko.
                                  na jei zmogui tik pernakvoti po skrydzio reikia, tai
                                  ziurek salia aerouosto, ten nemazai ju yra:
                                  <http://localsearch.toronto.com/sp?hotelfinder=true&aff=10&catId=10008,10075&catIdGroup=all>
                                  Is viesbucio ten niekur nenueisi, nes nieko aplinkui
                                  idomaus nera, bet kaip suprantu to ir nereikia.

                                  > P.S. Ir dar. Kaip cia taip skrydziu kainos sukilo?
                                  > Pries du metus
                                  > mokejau 2000 Lt pirmyn - atgal, o dabar minimum 3000
                                  > Lt plesia.
                                  Gal labai velai bilieta pirkai. Dabar daugiau zmoniu
                                  skraido, nei pries du metus, tai pigiausi bilietai
                                  labai greitai isperkami.

                                  http://mail.yahoo.com