Re: del IELTS

  • jazzyak47
    Message 1 of 2 , Jul 12, 2005
      . Man buvo nuoroda IELTS rezultatas
      nemaziau 7.

      Vat man idomu kaip cia suvaziavo visi kitaicai , arabai ir kitokie
      spalvoti kurie cia gyvena jau 5-10 metu ir angliskai ne tai kad 7
      balai bet how do you do nelabai sugaba pasakyt???
    • besiblaskantis
      Message 2 of 2 , Jul 13, 2005
        --- jazzyak47 <jazzyak47@...> wrote:
> [...]
        > spalvoti kurie cia gyvena jau 5-10 metu ir angliskai
        > ne tai kad 7
        > balai bet how do you do nelabai sugaba pasakyt???
        Anksèiau nebuvo jokiø testø, be to mokëti kalbà reikia
        tik vienam (pagrindiniam) ðeimos nariui, jei
        sponsoriuoji savo gimines, jiems irgi nereikia kalbos
        mokëti ir t.t.

        http://promotions.yahoo.com/new_mail