Klausimas del krepsinio

  • triquilibrium
    Message 1 of 6 , Jul 4 5:37 AM
      Sveiki gyvi,

      per daug nepliurpdamas norejau pasiklaust
      o kur gi galima butu Toronto ribose krepsiniu
      pasimegaut, lasini numest ir sveikata geram stovy
      palaikyt? Atkeliavau praktiskai ka tik, tad kol kas
      sunkiai isivaizduoju kas cia, kur, kaip ir kodel.
      O kunas nerimsta, sportuot nori :]

      Dekui is anksto.
    • jazzyak47
      Message 2 of 6 , Jul 4 8:23 AM
        Atvaryk i Calgary;) as cia nerandu kompanijos su kuo vietiniams i
        kaulus ikrest:D.
      • triquilibrium
        Message 3 of 6 , Jul 4 10:38 AM
          Balnoju dvirati, uz pusvalandzio busiu ;]

          > Atvaryk i Calgary;) as cia nerandu kompanijos su kuo vietiniams i
          > kaulus ikrest:D.
        • Vito Tere

            Message 5 of 6 , Jul 4 6:55 PM
              Kiekviena sestadieni 8:30 Oakville vietiniai lietuviai krosa bega ir krepsini losia. Paskutiniu metu buvo siek tiek silta, bet siaip visai malonu.
              Kvieciam prisijungti.
              Oakvill'as tik 25 min nuo Toronto bet uz tat oras koks grynas...

            • vaidas u
              Message 6 of 6 , Jul 5 4:39 PM

                Idomu paskaityti

                http://www.delfi.lt/news/economy/business/article.php?id=7029970