Re: [LitCanada] apie kanada..

  • jazzyak47
    Message 1 of 7 , Jul 1, 2005
      > As seip is Toronto! Kanada seip visais adzvilgeis blogiau nei
      amerika!

      Na kaip cia pasakius saugumo atzvilgiu manau nelyginami dalykai net,
      plius poziuriu i imigrantus manau irgi taip pat.
    • anita_m_mika
      Message 2 of 7 , Jul 3, 2005
        sveiki visi,

        na nezinau ar canada visais atzvilgiais yra blogesne uz us.Paciai
        teko ilga laiko tarpa gyvent canadoj, toronte, o po darbas perkele i
        chicaga. Tai galiu pasakyt tik tiek, kad canadoj kulturinis lygis
        zymiai aukstesnis, kaip ir issilavinimas. Nors gal tik man taip
        atrodo. Aisku californijos i toronta keisti nesiulyciau vien del del
        klimato:)

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Vito Tere
        <vitalionsas@y...> wrote:
        > Labas!
        > As seip is Toronto! Kanada seip visais adzvilgeis blogiau nei
        amerika! Turiu daug pazistamu kas buvo amerikoi ir dabar cia, ir
        visi sako kad amerikoi geriau! Nezinau jei yra galimibe pasirinkt
        tai amerika maniciau geriau, bent jau as taip darisiu kaip pabaiksiu
        mokslus.
        > Seip Vankuveris goooood bet ten viskas gan brangu, bet givent
        ten gal ir neblogai. O jei nori uzsidirbt tai amerika geriausia, i
        kanada visada spesi atvaryt po amerikos.

> [...]
        > popieriais jav nieko nesisviecia
        > nors yra ir issilavinimas ir siokia tokia darbo patirtis. beto pati
        > amerika visgi ne pasaku
        > salis, ir kartais net labai norisi varyt is cia:(
        >
        > anyway, klausimelis toks, kad gal kas galetu pasidalinti info
        apietai
        > kaip po jav pasirode gyvenimas kanadoj, ar lengvesnis popieruku
        > tvarkymas su tasku
        > rinkimosistema. apskritai labiausiai domina vancouver, british
        > columbia, tai
        > buciau labai dekinga jei kas atsilieptu ir is vancouverio...

        Service.

      • vaidas u
        Message 3 of 7 , Jul 3, 2005

          Aisku, uzdirbti JAV galima geriu i darba susirasti lengviau, bet jei atvaziavai ne tik dirbti, bet ir gyventi, Kanadoje daug geresnes socialines garantijos, kad ir sveikatos.

          Linkejimai,
          Vaidas

          <vitalionsas@y...> wrote:
> [...]
          > columbia, tai
          > buciau labai dekinga jei kas atsilieptu ir is vancouverio...

          Service.

          Culture Lithuania Corporate culture Hawaiian culture Hispanic culture Jewish culture

        • Vito Tere
          Message 4 of 7 , Jul 4, 2005
            nu nezinau, ar cia skaitosi geriasnes soc. garantojos? jei tu moki uz viska daugeu: masinos, namo draudimas, maistas, masinos, namai ir t.t. Seip med dreudima galima gaut kaip benefit'a darbe ar nusipirkti nera l. brangu. Paziurekit kiek cia mokesciu sumoki! Ir amerikoi gali susirast sau tinkama vieta, ir ne vaiksiot kur nereikia. Nera labai jau cia saugu

            vaidas u <vaidas74@...> wrote:Sveiki,

            <vitalionsas@y...> wrote:
> [...]

            Culture Lithuania Corporate culture Hawaiian culture Hispanic culture Jewish culture

          • lukute11
            Message 5 of 7 , Jul 5, 2005
              labai aciu visiems uz info!

              del soc garantiju, zmoniu issilavinimo ir kulturos, tai panasiai ir
              galvojau.. del algu, tai
              turbut irgi kam kaip. labiausiai gaila, kad jav issilavinimas (du
              diplomai ir trecias "on the
              way") bei darbo patirtis jav univerkej nelabai kam idomus:(......

              o del mokesciu tai kanadoj panasiai kaip Lietuvoj, ar ne? o ziurek
              kai kur ir klimatas
              panasus, ir algos nekokios;)..

              man asmeniskai jav jau seniai akyse krito, su kiekuo niekad
              nesiskaitanti salis; kulturos
              nerasta, o jau su religija tai isvis keisti santykiai.. bet gal
              visur savi trukumai.

              <vitalionsas@y...> wrote:
> [...]
              culture Jewish culture

              Service.

              > Culture Lithuania Corporate culture Hawaiian culture Hispanic

              Service.