Re: [LitCanada] Re: kalba

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 10 , Jun 21, 2002
      naujuose dokumentuose parasyta, kad konsulatai kalbos nebetikrins
      ir ministras paskelbs kokiu organizacijus atliekamus testus kaip
      "koreliuoti" i canadian benchmarka. Gali buti, kad ministras dar ir
      nepaskelbe sitos informacijos.

    • Sigitas Jakucionis
      Message 2 of 10 , Jul 2, 2002
        Radau kaip IELTS paversti i "canadian language benchmarks 2000":
        http://www.cic.gc.ca/english/skilled/qual-3-1.html