Re: [LitCanada] Klausimas apie vaiku auginima Kanadoje

  • jazzyak47
    Message 1 of 10 , Jun 2, 2005
      Aciu uz issamu komentara, tiesiog noreciau pridurti, kad man
      Kanadoje gerai, man nieko netruksta:). Taciau yra zmoniu kuriems
      visada viskas blogai kad ir kur ir kaip jie begyventu. Kaip rusai
      sako "Sindrom chroniceskogo neudacnika" ir beje tokiems zmonems
      padejuot ir pasiskust gyvenimu yra gyvybiskai svarbu;). Todel
      palinkeciau kad situ padejavimu del smulkmenu grupeje butu kuo maziau,
      nuo to visiems bus smagiau gyventi:D.
    • Mindaugas Navickas
      Message 2 of 10 , Jun 3, 2005
        Audriau, Pauliau

        Manau kad man buvo priskirti zodziai, kuriu as visai nepasakiau. Kaip tik ir
        norejau irodyti kad formule 18x12x236 yra per daug optimistiska (ne as ja
        pirmas paminejau). O gal net disorientuojanti tuos, kurie tik dar zada
        atvaziuoti i Kanada: kaip gerai - gali pagalvoti tulas lietuvis - 236$ uz
        kiekviena vaika, plius geras atlyginimas!
        Neesu is Kalgari - gyvenu Toronte jau daug ilgiau nei vieni metai.
        Sutinku kad mano nuomone yra subjektyvi - bet del to ir bandziau skaiciais ir
        nuoroda i Canada Child Tax benefit kalkuliatoriu suteikti tai nuomonei
        objektyvumo.

        Aciu uz pastabas
        Mindaugas

        http://mail.yahoo.com