nauji nariai

  • Sigitas Jakucionis
    Message 1 of 9 , Mar 3 2:58 AM
      Laba diena,

      Esame pora is Lietuvos, kuri vasario 5 d. praejo
      interviu Warsaw ir jau nusiunte savo medicinines
      anketas.
      Abu esame kiek neiprastu specialybiu as Ieva - TV
      rezisiere, mano vyras - muzikos prodiuseris.
      Planuojame vykti i Vancouver.
      Kol kas vienas didelis klaustukas akyse :))
    • kastisss <kastiss@hotmail.com>
      Message 2 of 9 , Mar 3 2:41 PM
        > Kol kas vienas didelis klaustukas akyse :))

        vancouver'yje accomodation nuoma(nekalbant apie pirkima), vos ne
        didziausia kanadoje.tai yra didziausias faktorius.siaip aisku
        miestas labai liuks.
      • Mindaugas Navickas
        Message 3 of 9 , Mar 3 3:59 PM
          But smalsu suzinoti, o kodel butent Vankuveris pasirinktas.

          Message 4 of 9 , Mar 3 11:52 PM

            Labai aciu atsiliepusiems ir parodziusiems demesi.

            Noriu paaiskinti, kodel Vankuveris -
            Nes prie juros (kaip Lietuva)
            angliskasis regionas
            yra kalnai
            Sparciai beipleciantis miestas (vadinasi reikia naujos
            darbo jegos)
            Beveik nera ziemos (brrrrr...)
            Laaabai daug grazaus esame apie si miesta
            prisiskaite...

            Va tik labai idomu, ar yra ten nors kokia Lietuviska
            bedruomene? Gal turite ziniu.

            Gal kol kas tiek,

            Pagarbiai
            Ieva

            --- Mindaugas Navickas <mnavickas@...> wrote:
            ---------------------------------
[...]

            Yahoo! Groups Sponsor ADVERTISEMENT

            Copyright (c) 2002 grupe Lietuviai Kanadoje.
            Visa siame laiske pateikta informacija yra privati.
            Jus galite platinti sia informacija tik su salyga, jog
            tai darote nemokamai.
            Terms of Service.

            Everything you'll ever need on one web page
            from News and Sport to Email and Music Charts
            http://uk.my.yahoo.com
          • viktor lishtvan

              Message 6 of 9 , Mar 4 2:56 PM
                > Va tik labai idomu, ar yra ten nors kokia Lietuviska
                > bedruomene? Gal turite ziniu.

                http://www.lithuaniansofbc.com/
              • kastisss
                Message 7 of 9 , Mar 4 2:58 PM
                  > Laba diena!
                  > Noriu paklausti- o ka jus galvojat ape Alberta (Calgari Edmonton)
                  kaip ten? Ar yra zmoniu is ten, parasikit- idomu
                  > Viktoras

                  as ne is ten, bet manau, kad calgary yra gerai,ten dabar stipriausia
                  ekonomika visoje kanadoje.edmontonas labai jau siaureje.
                • ieva Lietuvaite
                  Message 8 of 9 , Mar 5 2:48 AM
                    --- kastisss <kastiss@...> wrote:

                    Aciu uz puslapiuka.

                    Message 9 of 9 , Mar 5 3:05 AM
                      O gal kas zinote, kaip su lietuviu bendruomenemis Albertoje?

                      Ray