Re: [LitCanada] dokumentu papildymas?

  • viktor lishtvan
    Message 1 of 23 , Feb 27, 2003
      Sveikas, Sauliau,
      Mano vardas Viktoras. As nesenei praejau interviu ir dabar laukiu medicinos formu. Kiek as supratau tu jau Kanadoj ar as klystu? Dabar as renkuosi vieta kur vaziuoti, gal gali patarti? As nesu programeris,o paprastas inzinierius-elektrikas.laukiu atsakymo!
      Viktoras
      Saulius Maknickas <saulius_maknickas@...> wrote:Mindaugai, negaliu patiketi, kad chia tavo zhodzhiai
      :)

      Saulius

      > Negaliu pritarti nuomonei, kad "Kanadai reikia
      > issimokslinusiu ... zmoniu". Gal
      > tik politikai bando taip pavaizduoti. Is tikruju
      > Kanadai reikia santechniku,
      > taksistu, staliu, kroveju, aukliu... Gal ir gerai
      > kai jie turi daktaro laipsni
      > :). Fundamentalios zinios ar abstraktus mastymas cia
      > yra nuvertinti. Ir ta
      > jaucia ne tik imigrantai. Ne veltu gryni kanadieciai
      > daznai pabaige bakalauro
      > studijas universitete dar eina mokytis metus ar du i
      > koledza. Isivaizduokite
      > Lietuvos salygomis 4 metai studiju universitete, po
> [...]

      Post your free ad now! http://personals.yahoo.ca

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      Copyright (c) 2002 grupe Lietuviai Kanadoje.
      Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.