RE: [LitCanada] Re: del susitikimo lietuvoje

  • Saulius Rackauskas
    Message 1 of 23 , Apr 1, 2005
      as taippat sudalyvausiu tad jei vyks susitikimas rasykit
      Saulius

> [...]
      ><http://us.ard.yahoo.com/SIG=129n19b4h/M=298184.6018725.7038619.3001176/D=groups/S=1705171496:HM/EXP=1112331379/A=2593423/R=0/SIG=11el9gslf/*http://www.netflix.com/Default?mqso=60190075>
      >
      ><http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.6018725.7038619.3001176/D=groups/S=:HM/A=2593423/rand=237572392>
      >

      > _____

      > * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
      ><http://docs.yahoo.com/info/terms/> .
      >

      >Nemokami pokalbiai, telefonai, nuolaidos interneto planams! Susidom��jote?
      >Rekomenduokite "Lietuvos telekomo" paslaugas.

    • Raimondas Malinauskas
      Message 2 of 23 , Apr 2, 2005
        Sveiki visi
        Labai prasome,nutarkit kada ir galit susirinkt pvz. pas mane,isgersim kavos
        naturalioj aplinkoj,vietoj internetas.As VISADA PASIRUOSES
        rokkis
        Sveiki,

      • kastis
        Message 3 of 23 , Apr 2, 2005
          > Labai prasome,nutarkit kada ir galit susirinkt pvz. pas mane,isgersim
          >kavos...

          ir viskas ?
        • jazzyak47
          Message 4 of 23 , Apr 2, 2005
            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "kastis" <kastiss@h...>
            wrote:

            > ir viskas ?

            Che, ne laikas dar Kasti man atrodo jiems kazka daugiau;).Vat gaus
            vizas, tada gales susirinke ir kai ko daugiau isgert;).
          • vaidas u
            Message 5 of 23 , Apr 2, 2005
              Na, truputi-apsilimui...

              Vaidas

              wrote:

              > ir viskas ?

              Che, ne laikas dar Kasti man atrodo jiems kazka daugiau;).Vat gaus
              vizas, tada gales susirinke ir kai ko daugiau isgert;).

            • swimmer lt
              Message 6 of 23 , Apr 2, 2005
                Na kagi visi raso kad susitiktu, atvyktu ir tikrai prisijungtu, tik niekas kazkaip konreciai nedrista laiko pasiulyti ir laukia kol kas nors prades.
                Tai zmones gal pradekime tartis del susitikimo? Siaip mano nuomone, geriausia butu kuria nors darbo diena vakare (na tarkime apie 18:00) kur nors centre (pvz. "Arena"). Tai gal prtadekime organizuotis sekanciam ketvirtadieniui (04.07). Kam tinka laikas - rasykite, nes kazkaip nesinoretu vienam ateiti ir sedeti, o jeigu kam netinka - butinai siulykite sau patogesnius variantus. Reikia gi kazkada susiderinti ;)
                Audrius

                rokkis <rokkis@...> wrote:

                -----Pradinis lai��kas-----
                I��: Giedrius Z [mailto:giedrius_z@...]
                I��si��sta: Thu 2005.03.31 07:56
                Kam: lithuaniansincanada@yahoogroups.com
                Kopija:
                Tema: Re: [LitCanada] Re: del susitikimo lietuvoje

                Message 7 of 23 , Apr 3, 2005
                  > Che, ne laikas dar Kasti man atrodo jiems kazka daugiau;).Vat gaus
                  > vizas, tada gales susirinke ir kai ko daugiau isgert;).

                  treniruotis niekada ne velu
                • Raimondas Malinauskas
                  Message 8 of 23 , Apr 3, 2005
                    Sveki
                    Na tu beveik teisus,apie treniruotes,bet tai jaunimui, mus rusai ismokino
                    ta dar kai ka,kad kai kurie pilieciai iki dabar nesustoja.Siaip as treniruotes numeciau,kaip nereikalingas duotu laikotarpiu ir kaip nekeista jau 5 metai,neragauju to,kai ko.
                    Jazyjakas 47 is dalies teisus,kaip gausim tas,kas mums priklauso(as manau,kad nusipelnem )tada galima ir ta kai ka daugiau .
                    Esantiems Lietuvoje sakau galiu bet kada ,tik vieta nurodykit ir laika.
                    Rokkis

                  • Giedrius Z
                    Message 9 of 23 , Apr 3, 2005
                      keletas pastabu del planuojamo susitikimo.
                      Mano nuomone, kuri nebutinai yra teisinga, susitikima
                      reiketu pradet organizuot pries 2, 3 savaites, kad
                      visi norintys galetu susiderinti.
                      Dar.
                      Norintiems atvykti is toliau, manau, butu patogiau
                      savaitgalio laikas, nes vakare suspeti po darbo netaip
                      jau ir paprasta.
                      Tai tiek mano subjektyvios nuomones.
                      Giedrius

                      --- swimmer lt <swimmer_lt@...> wrote:

> [...]
                      > sedeti, o jeigu kam netinka - butinai siulykite sau
                      > patogesnius variantus. Reikia gi kazkada susiderinti

                    • swimmer lt
                      Message 10 of 23 , Apr 4, 2005
                        --- audroneja12000 <audroneja12000@...> wrote:

> [...]
                        > vieta. Ar galima
                        > siulyti pas tave savaitgaliui?
                        >
                        > Na o del konkretaus savaitgalio - galima siulyti,
                        > tarkim, 17. Iki
                        > sios datos - mazdaug dvi savaites, galima
                        > pasiplanuoti. Si data -
                        > sekmadienis, bus jau silta (cia man labiau aktualu,
                        > nes pas mus
                        > mazas vaikas).
                        > O ir saslykai butu labai skanus :) cia uzuomina -
                        > atsivezkim tai kas
                        > kepa, suo kuo kepa, ant ko kepa ir kuo uzgerti, tai
                        > ka iskepsim :)))
                        >
                        > Rokki, rasyk - ar tau iseina? Jei tau neiseina,

                        oi as irgi uz:) na tik jei rokkis sutiks. Nors ir
                        siaip galima bet kur susitikti:) ne vieta svarbiausia,
                        svarbiausia zmones. Bet saslykas... mmm.... Tai gal
                        tikrai balandzio 17 ?

                        __________________________________
                        Yahoo! Messenger
                        Show us what our next emoticon should look like. Join the fun.
                        http://www.advision.webevents.yahoo.com/emoticontest
                      • Ricardas
                        Message 11 of 23 , Apr 4, 2005
                          Labas,

                          Pritariu Audronei, 17 diena jei Rokkis palaima duoda plotui. :)

                          Richard

                        • Saulius Rackauskas
                          Message 12 of 23 , Apr 30, 2005
                            pamenu minejau jog organizuosiu susitikima Elektrenuose.Su mielu noru taciau
                            iki 14d. geguzes nes isvykstu.
                            Norintiems galiu palikti sodybos tel. galbut jums pavyks tai
                            padaryti-suorganizuoti susitikima
                            Sekmes
                            Saulius
                          • Saulius Rackauskas
                            Message 13 of 23 , May 3, 2005
                              La,
                              sodyba neturi internetinio aprasymo tik tel
                              Regina Nikolajeva
                              8675 29651
                              Paminek jog buvo jaunuolis su masina atvykes ir is 15 iki 12 nuderejo, tai
                              galbut 12 ir teks moket.
                              Sodyba randasi apie 750m. nuo Elektrenu baznycios vykstan
                              kryptimi(Geiboniu kolektyviniai sodai arba vaiku sveikatos stovykla)
                              Vykstu i Hamburga i invalidu bendruomene pakviete i svecius 3 men.
                              Sekmes
                              Saulius