Re: Ispudziai apie knyga - Legali imigracija i kanada

  • kastis
    Message 1 of 24 , Mar 1, 2005
      > Na bet vis tiek tai geriau negu Lietuvoj

      na tai sitoks klausimas isvis nera keliamas cia, gi lietuvoje irgi
      niekas nenori lygintis su kokia nors tadzikija.
    • jazzyak47
      Message 2 of 24 , Mar 1, 2005
        Geras palyginimas:D,pritariu.
      • Alin mursk
        Message 3 of 24 , Mar 2, 2005
          Labai butu idomu suzinoti , koks skirtumas tarp interneto 5mbps ir 1mbps . Jei as nesidownloudinu jokiu filmu ar dideliu apimciu failu.

          Visada galvojau , kad interneto greitis man duoda greitesni puslapiu vertima, bet dabar kazkodel tai suabejojau. Man paaiskino , kad puslapiu vertimasis priklauso nuo websito i kuri lendu vartojamos programos ir t.t.
          Cia daug profesionalu gal galit paaiskinti.

          Dekinga
          Alina

          jazzyak47 <jazzyak47@...> wrote:Jeigu norite issiregistruoti is grupes, pasiuskite laiska adresu

          Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

        • kastis
          Message 4 of 24 , Mar 2, 2005
            > Labai butu idomu suzinoti , koks skirtumas tarp interneto 5mbps ir
            >1mbps .

            nelabai suvokiu kas cia per 5mbs, kokie cia astronominiai greiciai,

            gal kas pasiule T1 linija isivesti.

            isivesk kabelini interneta(dar su TV viename komplekte) ir nesuk sau
            galvos del tu greiciu.
            uzteks ir filmukus issirasyti ir radija "gyvai" klausysi, ir dar liks.

            kastis
          • Dekster
            Message 5 of 24 , Mar 2, 2005
              Kasti, netikiu kad pas jus Otavoje nera "normalaus" 5Mbps interneto... Cia aplink Toronta tai galima gauti nuo 1 iki 10Mbps greiti
              (per kabeli), DSL max veza 3Mbps.
              Kas del browsinimo, Alina, tai nelabai pastebesi skirtuma tarp 1 ir 5Mbps, bet jei reikia koki faila nusikrauti tai tada
              skirtumas akivaizdus. As anksciau sedejau ant 1.5Mbps DSL'o ($35/men), bet kai perejau prie 5Mbps kabelio ($45/men) tai tikrai ne
              uz ka nekeisciau atgal...

              Dekster

> [...]
              > galvos del tu greiciu.
              > uzteks ir filmukus issirasyti ir radija "gyvai" klausysi, ir dar liks.

            • kastis
              Message 6 of 24 , Mar 3, 2005
                > Kasti, netikiu kad pas jus Otavoje nera "normalaus" 5Mbps
                >interneto... Cia aplink Toronta tai galima gauti nuo 1 iki 10Mbps
                >greiti

                o as netikiu, kad tu gausi ta 10Mbps greiti is tikruju.
                vienas dalykas knyguteje parasyti, o kitas dalykas realiai pasiekti.

                o be to ka tu veiksi su 10mb, jei upload'as is kitos puses bus 1Mb?
              • Dekster
                Message 7 of 24 , Mar 3, 2005
                  Greitis is tikruju stabiliai 9-10Mbps- cia jau ne karta pas mus darbe testuota buvo is ivairiu saltiniu. Zinoma jei upload'as
                  kitoje puseje 256kbps tai jokio skirtumo, bet jei stovi kokie 5 kompai ir visi vienu metu kraunasi ka nors didelio (na pvz XP SP2
                  is Microsofto) tai tada 10Mbps linijos privalumas akivaizdus.
                  Man pvz namuose irgi jauciasi pagreitejimas kai reikia is kokio eMule filma ar softa nusikrauti :-)

                • povilasvytautas
                  Message 8 of 24 , Mar 4, 2005
                    --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Dekster" <vinik@t...>
                    wrote:
> [...]
                    > is Microsofto) tai tada 10Mbps linijos privalumas akivaizdus.
                    > Man pvz namuose irgi jauciasi pagreitejimas kai reikia is kokio

                    Paaiskinkite man, kodël po subject "Ispudziai apie knyga - Legali
                    imigracija i kanada" Jûs visi kalbate apie interneto parametrus
                    Kanadoje? Siulau subject pavadinti "Internetas Kanadoje"
                    see yuo soon!
                    Vytautas Povilas Dambrauskas