Re: [LitCanada] Re: Ispudziai apie knyga - Legali imigracija i kanada

  • Giedrius Z
    Message 1 of 24 , Feb 28, 2005
      Reikia pripazinti, kad nuo siu metu pradzios Lietuvoje
      su bedarbio pasalpom siek tiek pagerejo.
      Dabar jai darbo netenki ne del savo kaltes puse metu
      mokama trecdalis gauto atlyginimo, bet ne daugiau nei
      ~700 Lt.
      Giedrius

      --- jazzyak47 <jazzyak47@...> wrote:

      > Na bet vis tiek tai geriau negu Lietuvoj kurioj ir
      > mokesciai
      > nenormalus, ir darbo netekes jokiu pasalpu negausi,
      > ir dar daug kitu
      > dalyku apie kuriuos net neverta sneket.

    • kastis
      Message 2 of 24 , Mar 1 6:09 AM
        > Na bet vis tiek tai geriau negu Lietuvoj

        na tai sitoks klausimas isvis nera keliamas cia, gi lietuvoje irgi
        niekas nenori lygintis su kokia nors tadzikija.
      • jazzyak47
        Message 3 of 24 , Mar 1 6:26 AM
          Geras palyginimas:D,pritariu.
        • Alin mursk
          Message 4 of 24 , Mar 2 1:53 PM
            Labai butu idomu suzinoti , koks skirtumas tarp interneto 5mbps ir 1mbps . Jei as nesidownloudinu jokiu filmu ar dideliu apimciu failu.

            Visada galvojau , kad interneto greitis man duoda greitesni puslapiu vertima, bet dabar kazkodel tai suabejojau. Man paaiskino , kad puslapiu vertimasis priklauso nuo websito i kuri lendu vartojamos programos ir t.t.
            Cia daug profesionalu gal galit paaiskinti.

            Dekinga
            Alina

            jazzyak47 <jazzyak47@...> wrote:Jeigu norite issiregistruoti is grupes, pasiuskite laiska adresu

            Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

          • kastis
            Message 5 of 24 , Mar 2 2:57 PM
              > Labai butu idomu suzinoti , koks skirtumas tarp interneto 5mbps ir
              >1mbps .

              nelabai suvokiu kas cia per 5mbs, kokie cia astronominiai greiciai,

              gal kas pasiule T1 linija isivesti.

              isivesk kabelini interneta(dar su TV viename komplekte) ir nesuk sau
              galvos del tu greiciu.
              uzteks ir filmukus issirasyti ir radija "gyvai" klausysi, ir dar liks.

              kastis
            • Dekster
              Message 6 of 24 , Mar 2 5:46 PM
                Kasti, netikiu kad pas jus Otavoje nera "normalaus" 5Mbps interneto... Cia aplink Toronta tai galima gauti nuo 1 iki 10Mbps greiti
                (per kabeli), DSL max veza 3Mbps.
                Kas del browsinimo, Alina, tai nelabai pastebesi skirtuma tarp 1 ir 5Mbps, bet jei reikia koki faila nusikrauti tai tada
                skirtumas akivaizdus. As anksciau sedejau ant 1.5Mbps DSL'o ($35/men), bet kai perejau prie 5Mbps kabelio ($45/men) tai tikrai ne
                uz ka nekeisciau atgal...

                Dekster

> [...]
                > galvos del tu greiciu.
                > uzteks ir filmukus issirasyti ir radija "gyvai" klausysi, ir dar liks.

              • kastis
                Message 7 of 24 , Mar 3 10:00 AM
                  > Kasti, netikiu kad pas jus Otavoje nera "normalaus" 5Mbps
                  >interneto... Cia aplink Toronta tai galima gauti nuo 1 iki 10Mbps
                  >greiti

                  o as netikiu, kad tu gausi ta 10Mbps greiti is tikruju.
                  vienas dalykas knyguteje parasyti, o kitas dalykas realiai pasiekti.

                  o be to ka tu veiksi su 10mb, jei upload'as is kitos puses bus 1Mb?
                • Dekster
                  Message 8 of 24 , Mar 3 3:16 PM
                    Greitis is tikruju stabiliai 9-10Mbps- cia jau ne karta pas mus darbe testuota buvo is ivairiu saltiniu. Zinoma jei upload'as
                    kitoje puseje 256kbps tai jokio skirtumo, bet jei stovi kokie 5 kompai ir visi vienu metu kraunasi ka nors didelio (na pvz XP SP2
                    is Microsofto) tai tada 10Mbps linijos privalumas akivaizdus.
                    Man pvz namuose irgi jauciasi pagreitejimas kai reikia is kokio eMule filma ar softa nusikrauti :-)

                  • povilasvytautas
                    Message 9 of 24 , Mar 4 12:10 AM
                      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Dekster" <vinik@t...>
                      wrote:
> [...]
                      > is Microsofto) tai tada 10Mbps linijos privalumas akivaizdus.
                      > Man pvz namuose irgi jauciasi pagreitejimas kai reikia is kokio

                      Paaiskinkite man, kodël po subject "Ispudziai apie knyga - Legali
                      imigracija i kanada" Jûs visi kalbate apie interneto parametrus
                      Kanadoje? Siulau subject pavadinti "Internetas Kanadoje"
                      see yuo soon!
                      Vytautas Povilas Dambrauskas