Ar valstybinis medicininis draudimas Kanadoje padengia gimdymo islaidas?

  • baikitjuokus
    Message 1 of 15 , Jan 3, 2005
      Laba diena,

      Esame jauna seima, neseniai gavome PR dokumentus ir pavasari
      planuojame atvaziuoti i Kanada.
      Jau kuris laikas, esame sios grupes nariai.
      Gal kas nors tiksliai zinote ar valstybinis medicininis draudimas
      (MEDICARE) dengia su gimdymu susijusias islaidas Ontario ir
      Manitobos provincijose?

      Is anksto dekojame.
    • nervuota
      Message 2 of 15 , Jan 3, 2005
        Ontario tai dengia, manitoboj nezinau, bet manau kad
        dengia irgi. tik nepamirskit kad uztrunka visus
        popierius gauti kazkiek laiko...

        sekmes:)

        Post your free ad now! http://personals.yahoo.ca
      • Mindaugas Navickas
        Message 3 of 15 , Jan 3, 2005
          Ontario OHIP (medicininis draudimas) isigalioja tik po 3 menesiu nuo
          atvykimo i Kanada. Be to, manyciau dar reiketu pasilikti laiko susirasti
          seimos daktarui ir ginekologui.
          OHIP dengia gimdyma ir vaistus (jei reikalinga) kurie gaunami tiesiai is
          ligonines, bet nedengia vaistu, kurie perkami pagal recepta.

          Mindaugas

[...]

          _____

          * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
          <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

        • baikitjuokus
          Message 4 of 15 , Jan 5, 2005
            Labai aciu abiems uz informacija.

            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Mindaugas Navickas"
            <mnavickas@y...> wrote:
> [...]
            tiesiai is
            > ligonines, bet nedengia vaistu, kurie perkami pagal recepta.

            subject=Unsubscribe>

            > * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
            Service
            > <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

          • jazzyak47
            Message 5 of 15 , Jan 5, 2005
              Dar trumpas pavyzdys: Pas mus Albertoje buvo taip kad zmones
              atvaziavo penktadieni, pirmadieni susitvarke draudima, o antradieni
              pasigimde. Viska jau denge draudimas nieko moket nereikejo. Va kaip
              pas mus gerai:D.
            • kastis
              Message 6 of 15 , Jan 6, 2005

                o draudimas ka uz aciu ?
              • jazzyak47
                Message 7 of 15 , Jan 6, 2005
                  Triju asmenu seimai 264 cad 3 menesiams. Manau kapeikos palyginus
                  kiek butu reikeje moket jei nebutu draudimo;).
                • Gita Grahame
                  Message 8 of 15 , Jan 6, 2005
                    ... arba dykai, jeigu pajamos menkos ar ju is viso nera.

                    > Triju asmenu seimai 264 cad 3 menesiams. Manau kapeikos palyginus
                    > kiek butu reikeje moket jei nebutu draudimo;).
                  • besiblaskantis
                    Message 9 of 15 , Jan 7, 2005
                      --- Gita Grahame <ggrahame@...> wrote:
                      > ... arba dykai, jeigu pajamos menkos ar ju is viso
                      > nera.
                      ir pirmus tris menesius tik atvaziavus i kanada taip
                      yra ?

                      http://mail.yahoo.com
                    • Gita Grahame
                      Message 10 of 15 , Jan 7, 2005

                        > ir pirmus tris menesius tik atvaziavus i kanada taip
                        > yra ?

                        Sito, va, nezinau... Man nebuvo aktualu, bet manau, kad yra, kas
                        zino :).
                      • besiblaskantis
                        Message 11 of 15 , Jan 7, 2005
                          > viso
                          > taip
                          > Sito, va, nezinau... Man nebuvo aktualu, bet manau,
                          > kad yra, kas
                          > zino :).
                          Tai jazzyak47 ir rase apie toki atveji, tai ka tik
                          atvaziave zmones naudojosi mediku paslaugomis.

                          http://mail.yahoo.com
                        • kastis
                          Message 12 of 15 , Jan 7, 2005
                            na kadangi, kad irodyti, kad pas tave menkos pajamos reikia atnesti
                            popierius uz paskutinius 3 menesius, tai sitas variantas nepraeis.
                            be to jiegi ir praso atsivezti pinigu minimum 6 menesiams.

                            skirtingose provincijose skirtinga tvarka, ontario irgi puikiausiai
                            gali issigyti draudima pirmiems 3 menesiams, po to nemokamai(sako
                            veltui gydytis, veltui gydytis:)).

                            esme viena, kad del nestumo cia niekas naujai atvaziaves neprapuole.

                          • jazzyak47
                            Message 13 of 15 , Jan 9, 2005
                              > Tai jazzyak47 ir rase apie toki atveji, tai ka tik
                              > atvaziave zmones naudojosi mediku paslaugomis.

                              Na taip bet jie jau buvo diena pries susitvarke draudima, uztat
                              nezinau kaip butu jei to draudimo butu netureje.
                              O del kainos paskaiciuokit, Lietuvoj Sodrai irgi atskaiciuoja
                              pakankamai, sakyciau netgi procentaliai daugiau negu sitie 29 cad
                              menesiui. Del paslaugu kokybes manau diskutuot is vis neverta, ir
                              dar daktarui i kisene kokius 600-800 lt idesit:), o jei dar epiduro
                              ar cezario reikes dar plius kazkiek. Vat ir isiena kad cia Kanadoj
                              gimdyt ir pigiau ir geriau gaunasi...
                            • kastis
                              Message 14 of 15 , Jan 10, 2005
                                >Vat ir isiena kad cia Kanadoj
                                > gimdyt ir pigiau ir geriau gaunasi...

                                na sito niekas ir nesistengia uzgincyti.
                              • rsleze25
                                Message 15 of 15 , Jan 16, 2005
                                  --- noreciau paklausti kaip galima butu gauti imigracine Kanados
                                  viza? ar butina susirasti darba pries einant prasyti viza?]