Re: [LitCanada] Re: Telefonine kortele

  • donna salazar
    Message 1 of 19 , Dec 9, 2004
      taip ir buna....kol neisbandai, tol ir nesuzinai.....radau irgi viena kortele BOSS, na ten buvo parasyta beveik irgi 100 min pokalbio, bet jau nebeatsimenu, kalbejau gal tik puse to.
      as jau ieskojau tokiu korteliu, kokias jus visi rasete, bet cia kazkaip nera tokiu, gal visose vietovese skirtingai, as gyvenu Richmond Hille, o kur jus pirkote GOOD CALL ?
      Danguole

      yeronimas <yeronimas@...> wrote:

      Klausimas:

      Ar patys bandet ir matavot kad pokalbis is tikruju trunka 100
      minuciu ar tiesiog tiek buvo uzrasyta ant korteles?

      Siais laikais jie daug ka uzrasho ir netgi pokalbio pradhioje pasako
      kad galesite kalbeti "iki 50 minuciu", tuo tarpu atjungia po viso
      labo 30 min.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Lina" <aslietuve@y...>
      wrote:

      > Atsirado nauja telefonine kortele GOOD CALL. Paskambinus i parasta
      > telefona Lietuvoje uz $5 galima kalbeti 100 minuciu.
      >
      > Linkejimai
      > Lina

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

    • donna salazar
      Message 2 of 19 , Dec 9, 2004
        turiu klausimeli del masinos draudimo. as cia beveik metai, bet dar nevazinejau, nors teises ir turiu... pasirodo, man kaip naujai Kanados vairuotojai reikia moketi didziuli draudima, pagal mane tai kazkoks absurdas ir isnaudojimas, 600-700$ per menesi, nors vairuoju geriau nei visi cia gyvenantys kinieciai (pvz), girdejau reikia eiti i jaunuju vairuotoju kursus, kazkiek sumoketi, bet tada draudimas sumazeja per puse, na bet vistiek 300-400 pagal mane tai labai daug....kaip jus visi darete, gal yra dar kokiu variantu kaip sumazinti darudima, ar visgi nera kitos iseities ir teks moketi tokius pinigus?

        aciu is anksto uz informacija

        Danguole

      • kastis
        Message 3 of 19 , Dec 9, 2004
          >visi darete, gal yra dar kokiu variantu kaip sumazinti darudima,

          pakeisti gyvenama vieta, kiek suprantu gyveni GTA, o tai pats
          kraupiausias variantas. kitas variantas, ieskoti group rates, tipo
          per darboviete, visokias prof.asociacijas.
          kitas variantas, jeigu perki kitus draudimus, tipo namo, sveikatos,
          viska grusti i viena bundle'a.
          kitas variantas, pats geriausias, shop around, visada atsiranda
          kontoru kur galima gauti mazesnius premium.
          a, dar vienas, imk pati didziausia deductible, koki tik galima.
          kas dar, wagon tipo masinoms draudimas mazesnis, tipo nalakstysi su
          tokia.isviso, kuo nuobodesne masina, tuo draudimas mazesnis.
          o apskritai, cia kara ir taika apie draudima galima parasyti.
        • donna salazar
          Message 4 of 19 , Dec 9, 2004
            aciu kasti!!!

            kastis <kastiss@...> wrote:
> [...]

            tokia.isviso, kuo nuobodesne masina, tuo draudimas mazesnis.
            o apskritai, cia kara ir taika apie draudima galima parasyti.

            Yahoo! Groups Sponsor
            Get unlimited calls to

            U.S./Canada

          • kastis
            Message 5 of 19 , Dec 9, 2004
              pabandyk cia paziuret http://www.kanetix.com/
            • Audrius
              Message 6 of 19 , Dec 9, 2004
                Taigis...
                Dar galiu prideti pora zhodzhiu apie draudima BC. "Shop Around" neegzistuoja, nes yra vienintelis monopolinis ICBC AUTOPLAN. Pazhymos ish europietishko darudimo skaityk negalioja, nes atsakymo reik laukti nuo.... iki 3-ju metu. Ir dar reik susimoket, kad ta pazhyma ishnagrinetu. Viska pasverus, nusispjoviau. Pas mus Dodge Caravan, bet draudimas mazhesnis gal tik kokiu 100$. Galu gale, kaip Kastis sake - galima parashyti romana, kaip "Karas ir Taika", tai tiesiog pridesiu smagia minti, kuria galima butu kabutese ideti i knygos priekini/galini virsheli: "Chia todel taip, kad pas jus Europoje nera tokiu automobiliu ir, priedo, kitokie kelio zhenklai....". Del zhenklu nesiginchyjau - Europoje kelio zhenklai, o ne lenteles, prirashsytos smulkiu shriftu. O del automobiliu.... tai neishtveriau ir paskiau, kad taip, "Europoje mes dar arklius kinkom i vezhimus, ir karieta - pagrindinis judejimo budas". Man buvo juokinga, jie turbut pasijuto, kaip visazhiniai.... O atvirai, tai kai visur
                kiniechiai ir indai, tai zhinoma - jiems Europa - tas pat, kas Menulis....
                A.

              • jazzyak47
                Message 7 of 19 , Dec 10, 2004
                  > Aciu uz atsakymus, bet dega tas reikalas labai. Siustas laiskas is
                  > ambasados pasieke mus ir ten nurodyta pastu nesiusti pazymos ir
                  > cekio. Pasà vaikui tai paemiau.
                  > Demo

                  Na tada gero kelio i Varsuva! Ir sekmes!