Re: [LitCanada] Re: Vancuverio rajonai

  • Alin mursk
    Message 1 of 9 , Nov 30, 2004
      Na Audriau labai issamiai viska aprasei buvo idomu skaityti galetum dar ka nors dadeti, kaip su darbais kokie vidut.ikainiai uz darba kokios kainos namu ne paciam brangiausiam rajone , o kur stato naujus rajonus ir t.t. ir ar paciam patinka ten gyventi
      Dekui

      Audrius <audriusb@...> wrote:
      Labas,
      tik Tamistos klausimas apie rajonus, kazhkoks nesuprantamas. Taip vienareikshmishkai, kaip Vilniuje apie Senamiesti, Karolinishkes ar Sheshkine neatsakysi. Tokio kaip senamieschio chia ner, ir tokiu daugiaaukshchiu rajonu, kaip minetieji vilnietishkieji - taip pat nelabai yr.
      West Van'as - palei vandenyna - grazhu, brangu nerealiai - susisiekimas... teisingiau jokio susisiekimo - nori ten gyvent - nereik dirbt, bo piko valandom niekur nenuvyksi.
      North Van'as - ant kalno shlaito. Grazhu. Susisiekimas - panashu i prieshtai - tik 2 tiltai.
      White Rock - prie sienos su USA. Grazhu, bet toli. Ir iki kalniuko jau toloka.
      Downtown'as... Hmm... Nezhinau, ar susipazhines, bet, ish shono zhiurint.... Zhodzhiu - gali lygint su Manhattan NY, arba City Londone..... Jei ishorishkai....Ir pagal paskirti... Ten daug Ofisu ir darbu. Ir daugiaaukshchiai.... Bet sakiau - su Koralais ar Sheshkais - negali lygint... Papasakot sunku.
      Visuomeninis transportas? Patikek - tai ka tu isivaizduoji - t.y. tai kas yra Europoje - chia tuo net nekvepia.
      Ar tai nori suzhinot?
      Nes klausimas tai buvo labai nekonkretus....
      O jei nori suzhinot, tipo, kur gyvena juodukai, narkotiku prekeiviai, ar kur pardavineja plytas.... Hmmm...
      Juoduku skaityk chia ner, o kiniechiu ir indu bene daugiau negu baltu.... Gal ir ne daugiau, bet tokio tashko kur ju ner - nerasi...
      Nusikalstamumas? Shiap ar taip - apie 2 000 000 gyventoju. Visko buna...
      Taip, kad nelabai aishku - ka nori suzhinot?

      neveziss <neveziss@...> wrote:

      Sveiki, Ponai ir Ponios, Ponaiciai ir Paneles

      Na nejaugi niekas negali suteikti informacijos apie Vancouveri, gal
      visi lietuvaiciai gyvena tik Toronto?

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "neveziss"
      <neveziss@y...> wrote:

> [...]
      savo
      > mintis dideli ACIU, as sioje grupeje lankausi jau seniai ir vis
      > paskaitineju, gavau tikrai daug geros informacijos ir tikiuosi jos
      > gauti ateityje. As gyvenu Lietuvoje, naudojantis Skilled workers
      > programa, labai tikiuosi si pavasari atvykti su savo seima gyventi
      > Vancouveri.
      > Noriu paklausti apie Vancouverio rajonus kur geri, kur kinieciai,
      > kur geros mokyklos vaikams, zinau cia yra jau seniai gyvenanciu,
      > pazistanciu ir zinanciu si miesta, todel bet kokia informacija man

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

    • Ieva Lota
      Message 2 of 9 , Dec 2, 2004
        Musiskis vaikas pradejo lankyti paruosiamaja grupe nuo 5 m. mokykloje North Burnaby, o dabar pirmoje klaseje. Buvo jam, sioks toks, trumpas sokas tik pirmomis dienomis (kalba), bet paskui greitai praejo. Taip, kad nepergyvenk del saviskiu - viskas bus gerai, cia jais tikrai yra rupinamasi.

        Arturas

        neveziss <neveziss@...> wrote:

        Aciu, Audriui uz atsakyma,Linui uz nuorodas, o klausimas lyg man
        atrode ir paprastas, as turbut isivaizduoju paprasciausiai viska
        netaip kaip ten istikro yra, man niekada neteko buti amerikoj, nei
        kanadoj juo labiau Vankuveryje, mates tik europos dali, taigi
        lygindamas su londonu ir paklausiau apie rajonus. Suprantu, kad kai
        pats savo akimis viska pamatysiu ir teks nuspresti, apie tai kur man
        geriausiai. Gal tai nulems mokykla kuria lankys mano vaikai, gal kas
        turi patirties su Vankuverio mokyklomis, kaip ten vaikams, kaip jie
        adaptavosi. Mano Sunus lanko pirma klase, o dukra, darzeli jai i
        pirma klase teks eiti jau ne lietuvoje. Galbut jau kasnors situos
        dalykus jau praejote?

        --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, Audrius <audriusb@y...>

        Service.

        Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      • Saulius Rackauskas
        Message 3 of 9 , Apr 18, 2005
          Sveiki,
          cia klause del Manitobos adreso tai
          elenaseitz@...
          pabandykit parasyt jai galima ir rusu kalba
          o internetinio apie kuri minejau dar neradau, artimiausiu menu jei atsiras
          parsysiu