Re: Dekui uz Patarimu reikia

  • nervuota
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2004
      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "jazzyak47"
      <jazzyak47@y...> wrote:
      ...na o ziema salciau turbut tik Northwest
      > teritorijose ir Yukone. Atsimenu pernai stebedavau orus visoj
      > Kanadoje tai pastoviai -25-30 visa ziema. Taip kad ruoskis;)

      pas mane salciau:D (cia kaimas toks ontario, 50 km iki sienos, bet ne
      toronto pusej, o link manitobos) praeita ziema laikesi -30- tik
      kartais iki -25 atsildavo:) be windchill. o sia vasara tai tik
      keturis kartus su trumpom rankovem isdrisau islist:)

      vaziuok i toronta zmogau, arba i vankuveri, bo kitur SALTA:D