Re: [LitCanada] Re: Toronto rajonai

  • besiblaskantis
    Message 1 of 10 , Sep 11, 2004
      --- gretukas2000 <gretukas2000@...> wrote:
      > Siaip as cepelinu nemegstu, bet paragavau "Lokyje"
      > ir visai patiko.
      > Girdejau, kad pries pora menesiu ten pakeite vireja,
      > tai gal ir
      > cepelinai pagerejo:)
      Tai stai kodel ir man jie geresni pasirode paskutini
      karta. As jau maniau gal per daug prie vietinio maisto
      pripratau :) Ale vistiek iki naminiu cepelinu jiems
      dar toli.

      http://promotions.yahoo.com/new_mail
    • besiblaskantis
      Message 2 of 10 , Sep 11, 2004
        --- vorelytis <vorelytis@...> wrote:
        > O Toronte yra dviraciu takai, ta prasme ne tik
        > parkuose? Mes dabar
        > iprate visur dviratukais. Kazi ar Toronte tai bent
        > is dalies pavyktu?
        laisvai. Aisku ten north yorke nebus tokio tako kaip
        gretukui2000 is etobico iki toronto centro palei
        ezera, bet niekad nebuvo problemu vaziuoti gatve
        dviraciu. Pasitaiko aisku, kad kai kurie vairuotojai
        nelaiko dviracio uz transporto priemone ir bando tau
        pries nosi ilisti, bet tokiu tikrai mazuma, taip kad
        problemu neturesi. Be to North yorke nepamenu didesniu
        kalniuku, tai ir reljefas turetu buti tam tinkamas. Va
        cia gali paziureti dviraciu taku zemelapi:
        http://www.toronto.ca/cycling/map/index.htm

        Message 3 of 10 , Sep 11, 2004
          --- vorelytis <vorelytis@...> wrote:
          > Darbas bus butent North York'e ir del tu paciu
          > nacionaliniu nusistatymu nenoreciau ten gyventi:o)
          > Vat ir idomus aplinkiniai rajonai. Mintys sukosi
          > apie York'a ar Etobicoke, bet kai nesi buves
          > sunku spresti.
          Tai kai pamatysi ir nuspresi :)
          Siaip is Etobicko tik ta pietine dalis ir verta
          truputi demesio, nors manes tai nelabai ji traukia, o
          tau tai bus toloka i darba vazineti. O pats North
          York'as tai gali buti ir ne toks blogas, jei ziuresi
          ne i finch gatve, o arciau i pietus ties yonge ir
          sheppard. Man dar patinka yonge/eglinton,
          yonge/davisville, bet...reikia ziureti, kiek tu
          nori/gali leisti moketi uz buta, nes tai daug lemia
          kur tu gali issinuomoti buta.
          Uzeik i www.rentersnews.ca ir galesi pagal kainas
          mazdaug issirinkti vietas, o atvaziaves apziuresi jas
          ir apsispresi kas tau labiau patinka ir tinka.

          http://promotions.yahoo.com/new_mail