Re: [LitCanada] Re: Toronto rajonai

  • Dekster
    Message 1 of 17 , Sep 10, 2004
      Aha, su zhiurkynu tu cia pataikei tiesiai i desimtuka :-) Cia turbut peliu tiek daug del to kad katinai ju nemoka gaudyt... Reikia
      pusiau laukiniu kaciu is lietuvos atsivezti- iskart neliks ne tik peliu bet ir voveriu :-)
      O siaip Voriukas lygtai minejo kad dirbti ruosiasi North York'e taigi Mississauga jam irgi netinka, jau tada greiciau Markham'as.

      Dekster

    • besiblaskantis
      Message 2 of 17 , Sep 11, 2004
        --- Sauli V <spamas@...> wrote:
> [...]
        > ir po to shiaip ne taip isiprashyti ir gyventi
        > kokiam zhiurkyne yra taip sakant "part of
        > Canadian experience". Tie kas to nepatiria, mano
        Na nezinau, as kazkaip visai nesigailiu kad neturejau
        tokios patirties gyvenant ziurkyne, uztenka man ir
        "canadian experience" darbo cia beieskant :)

        Message 3 of 17 , Sep 11, 2004
          --- Dekster <vinik@...> wrote:
          > Aha, su zhiurkynu tu cia pataikei tiesiai i
          > desimtuka :-) Cia turbut peliu tiek daug del to kad
          > katinai ju nemoka gaudyt...
          tai ka jie cia pagaus, kai nemazai ju net be nagu
          laksto - naminiai pukuotukai padaryti :)

          http://promotions.yahoo.com/new_mail
        • vorelytis
          Message 4 of 17 , Sep 11, 2004
            --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "Sauli V" <spamas@a...> wrote:
> [...]
            > taip isiprashyti ir gyventi kokiam zhiurkyne yra taip sakant "part of
            > Canadian experience". Tie kas to nepatiria, mano nuomone praranda tam

            Su malonumus prarasiu sita patirties dali:o)

            Siaip mes su darbo vizom vaziuosim, tad darbo paieska neaktuali.

            Labai aciu visiems uz patarimus. Sioki toki bendra vaizda susidariau.
            Konkreciau vietoj nusresim:o)

            Besiblaskantis, aciu uz dviraciu taku link'a. Tikrai nesitikejau, kad
            taip gerai bus:o) Siaip as nemanau, kad mes be masinos issiversim, bet
            man dviratis vistiek labiau prie sirdies:o)
          • Sauli V
            Message 5 of 17 , Sep 11, 2004
              > Na nezinau, as kazkaip visai nesigailiu kad neturejau
              > tokios patirties gyvenant ziurkyne, uztenka man ir

              Tai va gal delto ir blashkaisi :)
            • besiblaskantis
              Message 6 of 17 , Sep 11, 2004
                > Besiblaskantis, aciu uz dviraciu taku link'a. Tikrai
                > nesitikejau, kad taip gerai bus:o)
                Na gerai, kad pavasari atvaziuosi, nes ziema tai cia
                nelabai su dviraciu pavazinesi - arba sniego privaro,
                arba salta. Nors buna issimciu - siemet ir sausio
                menesi buvo galima vazinetis :)

                O kurioje salyje dabar randates, kad taip dviracius
                pamege ?

                Shop for Back-to-School deals on Yahoo! Shopping.
                http://shopping.yahoo.com/backtoschool
              • besiblaskantis
                Message 7 of 17 , Sep 11, 2004
                  --- Sauli V <spamas@...> wrote:
                  > Tai va gal delto ir blashkaisi :)
                  na as tuo atveju buciau turbut labai greitai is
                  kanados issiblaskes :) O dabar ramiai sedziu, bet
                  itariu nelabai ilgam :)

                  Message 8 of 17 , Sep 11, 2004
                    > O kurioje salyje dabar randates, kad taip dviracius
                    > pamege ?

                    Vokietijoj
                  • kastis
                    Message 9 of 17 , Sep 11, 2004
                      > Vokietijoj

                      tai ka jus kanadoj
                      palikot??????????????????????????????????????????????????????????????
                    • kastis
                      Message 10 of 17 , Sep 11, 2004
                        wrote:

                        > Tai va gal delto ir blashkaisi :)

                        gerai, jeigu tu i kanada tiesiai is lietuvos atvaziavai.
                        tai galima ir per "ziurkyna" pereiti nors karta, bet nesinori
                        kiekvienoj naujoj saly eiti per ta zoo... atskaitos taskas, zhynote
                        ponia(kauno turgaus slengu shnekant), pasislinko bishki...
                      • vorelytis
                        Message 11 of 17 , Sep 11, 2004

                          > tai ka jus kanadoj
                          > palikot??????????????????????????????????????????????????????????????

                          Nesisedi vienoj vietoj :o) Be to musu srity kvailos taisykles ir
                          pacius vokiecius uz Atlanto gena. Tuoj kolegu visai nebeliks:o)
                        • Sauli V
                          Message 12 of 17 , Sep 11, 2004
> [...]
                            > kiekvienoj naujoj saly eiti per ta zoo... atskaitos taskas, zhynote
                            > ponia(kauno turgaus slengu shnekant), pasislinko bishki...

                            Ir ish kur taip puikiai apie mane zhinai?
                            Ash irgi ish Vokietijos chia atvazhiavau priesh tai aplankes Shvedija,
                            Prancuzija ir Shveicarija, na ir kas? Naujoj shaly esi naujas ir niekas
                            tau kilimo nepakloja taip sakant. Rusy nenorejau gyvent, tai ir teko
                            pirmam aukshte ne pachiam geriausiam pastate apsistoti, nes kitur kaip
                            ir neprieme bedarbi ir be rekomendaciju.
                            Tuo tarpu mano point buvo, kad blogo nemates neivertinsi gero. Argi
                            seniai chia apstu buvo besiskundzhianchiu Kanada, shypsenomis, maistu,
                            kiniechiais, telefonais, blogu oru...

                            p.s. Ir niekur tas atskaitos tashkas nepasislinko ... tik tuose
                            pachiuose zhiurkynuose nuoma dabar 1.5 karto brangiau kainuoja:)
                          • Sauli V
                            Message 13 of 17 , Sep 11, 2004
                              Kanadoj geriau nei Vokietijoj?

                              Kastisss, You're gonna take that?

                              (Toronto turgaus akcentu sakant)

                              Message 14 of 17 , Sep 11, 2004
                                --- Sauli V <spamas@...> wrote:
                                > p.s. Ir niekur tas atskaitos tashkas nepasislinko
                                > ... tik tuose
                                > pachiuose zhiurkynuose nuoma dabar 1.5 karto
                                > brangiau kainuoja:)
                                na kaip nepasislinko - gi nereikia i siaure vaziuoti
                                misko kirsti :)

                                Message 15 of 17 , Sep 12, 2004
                                  > Kanadoj geriau nei Vokietijoj?

                                  Turint normalu darba ir pajamas, manau visur gerai:o)