Re: [LitCanada] kaip "parodyti" darbo patirti?

  • audriusb@yahoo.com
    Message 1 of 6 , Aug 6, 2004
      Labas!
      Konkrechiai mano atveju:

      visas kopijas (ir Sodros , ir reference'u) ir ish anksto siunchiau, ir po to turejau su savimi per interview. Kaip sakiau - visos kopijos nusedo pas officeri.
      Del neaishkumo - kaip ir sakiau - mistika. Manes nei klause, nei domejosi. Bet, kadangi, pasieme visas kopijas - reishkia pats aki uzhmete.
      Tiesa, per interview ash jam padaviau papke su visais popieriais, o kad reference'u laishku nera, tai pastebejau tik po interview... Pasieme nieko neklauses ir nesakes... Gal jam prie ataiskaitos prisegt reikejo ir tiek...
      A.

      nervuota <nervuota@...> wrote:
      hmmm... bet sodros vertima vis tiek siuntei, negi tik laiskus? oi,
      bet palauk, tu tik per interviu juos rodei ar su visais dokumentais
      ir anketom siuntei kopijas is karto? ir isvis ten kas nors buvo
      neaisku tam officeriui ar paziurejo i sodra (?), i laiskus ir tiek?

      jauciu kad i lietuva tai gal ir neskambina pasitikslinti, bet i
      kanada tai tikriausiai paskambintu:) nors as tai nebijau del to.

      kas ten dar pries tai klause, tai as kanadoj, bet as cia gal dar
      metus tiktai, tai pagrindinis darbas vis tiek lietuvoj buvo.

      --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, <audriusb@y...> wrote:
      > Darbo patirtis imigracijai...
      > Ish patyrimo: chia reikia officer'iui, kuris byla veda ir
      kviechia/nekviechia interview (nezhinau, kokia daba tvarka). Ka jis
      ten pamato ir kiek balu duoda - mistika. Tik tiek kad ish keliu
      darboviechiu (ash lyg tai turejau 3 laishkus) gavau ant firminio
      blanko laishka, pasirashyta kokio nors "manager'io"
      ar "director'iaus" kad "Audrius pas mus dirbo vireju, buvo geras,
      grazhus ir nuostabus, ir mum labai gaila, kad ish musu ishejo" -
      tipo. Per interview visus tuos laishkus susirinko. Geari butu, kad
      jie atitiktu irashus Sodros knygeleje.... Kiek jie dave naudos -
      nezhinau. Mano zhiniomis, nei vienam mano reference'ui nieks
      neskambino ar kitaip nesikreipe. Tai tiek patyrimo.
      > A.
      >
      > laisvune kalinauskaite <laisvunek@y...> wrote:
      >

      > Sveika !!!
      >

      > Nervuotis nera cia ko...ir beje tu Kanadoje ar Lietuvoje ?
      >

      > -//-

      Copyright (c) 2002-2003 grupe Lietuviai Kanadoje.
      Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT