del dokumentu

  • simalotas
    Message 1 of 17 , Aug 1 11:29 PM
      IELTS 7. O planai isvykti gali ir sugriuti, nes siandien drauge
      suzinojo, kad jai tures buti atlikta cistos operacija, tyrimu
      rezultatai labai blogi. Nagi sekasi? zmonems penktadieni gavo
      medicinkes, o pirmadieni tokia zinia. Sansu praeiti medicinkes nera
      teks laukti kol atliks operacija ir tik tada eiti medicinke.
      Bjauriausia, kad drauge pareiskeja. Norite tikekite norite ne bet
      toks jau gyvenimas. Planuoja i Regina arba Kalgari.
      Gal zinote ka ten tikrina per medicinke?
      Sima
    • audriusb@yahoo.com
      Message 2 of 17 , Aug 1 11:43 PM
        Per medicinke visi sako skirtingai....

        Mes buvom pas moterishke gydytoja Sheshkines poliklinikoje Vilniuje.

        Labai pavirshutinishkai.Viskas uzhtruko gal 20-30 min. Tiesiog ten didelis klausimynas pas ja.... Daugiau klausimu, nei praktinio tikrinimo...

        Manau, kad jei neuzhsimintu, tai nieks ir nekreiptu demesio.

        Galima butu Kanadoj, bet nezhinau, kaip kokioj provincijoj su sveikata... BC, pvz, isigalioja po 3 men. nuo atvykimo (arba nuo prisiregistravimo).

        Tai tiek tos medicinkes.

        A.

        simalotas <simalotas@...> wrote: IELTS 7. O planai isvykti gali ir sugriuti, nes siandien drauge
[...]

        Copyright (c) 2002-2003 grupe Lietuviai Kanadoje.
        Visa siame laiske pateikta informacija yra privati. Jus galite platinti sia informacija tik su salyga, jog tai darote nemokamai.

        Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      • Laimis Laimis
        Message 3 of 17 , Aug 2 5:30 AM
          Jei zmones penktadieni gavo medicinkes tai madicinke
          galioja metus. Gali darytis kokia nori operacija, tik
          buk kaip pele po sluota ir viska bus ok. Jei cistos
          operacija be komplikaciju po 1.5 svaites buna ok
          (priklauso nuo cistos apsigyvenimo vietos). Musu
          atveju su komplikacija cista gydem 3 men. Tiesa ji buv
          sprogusi/plysusi.

          Taip kad nemanau kad reiketu vel is naujo laika ir
          pinigus sveistyti medicinke praeiti, nes atvykus i
          kanada niekas oro uoste nenurengineja ir neklausineja
          ar papildumai pjautas buvai. O pas daktarus kanadoj
          tavo medicinke nenueina. Ji nueina ir nuseda tik i
          tavo immigracini faila.

          --- audriusb@... wrote:

> [...]
          > Visa siame laiske pateikta informacija yra privati.
          > Jus galite platinti sia informacija tik su salyga,

          http://promotions.yahoo.com/new_mail
        • rokkis
          Message 4 of 17 , Aug 2 12:53 PM
            Tai manau ne pati blogiausia zinia,del operacijos,kadangi blogiau buna kai tai suzinoma per velai.
            Buvo toks atvejis,kad per medicinos apziura zmogui nustate 1 stadija vezio,tai zmogui praktiskai isgelbejo gyvybe. As medicinos deja negavau,nes nepraejau pokalbio.Taciau kiek man yra zinoma,kad medicinine komisija remiasi israsais is ligos istorijos,kuria paraso seimos gydytojas.Operacijos nuslepti nepavyks,nes tai bus uzfiksuota kompiuteryje.Bet brangioji drauge sveikata yra svarbiau uz viska,nes jos neisigysi ,bet palaikyti ja prisilaikant tam tikru gyvenimo normu galima. Del medicinos manau gali daugiau pasakyti ja praeje.Taciau kas yra zinoma tai kraujo tyrimas,slapimo,bei plauciu nuotrauka.Tai tiek .Stiprybes tavo pazystamai,kad daugiau tiketu savimi ir sekminga operacijos baigtimi.Optimizmas ir pasitikejimas savo jegom tai jau puse darbo.
            Dar karta sekmes
            Rokkis
            <http://tracker.tradedoubler.com/click?p=14493&a=845477&g=94647>

          • bajatoma
            Message 5 of 17 , Aug 3 3:32 PM
              Mums pavyko... So?

              --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "rokkis" <rokkis@t...>
              wrote:
              Operacijos nuslepti nepavyks,nes tai bus uzfiksuota kompiuteryje.
              > Rokkis
            • kastis
              Message 6 of 17 , Aug 3 4:19 PM
                tai pas jus ten kompiuteris prastas buvo. dabar chebra geresniu
                uzsipirke.