Re: [LitCanada] del tarpininku

  • Laimis Laimis
    Message 1 of 8 , Jul 7, 2004
      O kiek turi pinigu prisitaupes labai lengva parodyti,
      pasiskolini isidedi is avo saskaita palaikai kad ir
      kokia dienele issiimi pazyma kiek ten yra atuduodi
      visems ju babkes, o pazyma lieka kad sakykim pas tave
      ten kokia 20000 baksiu. jie i banka negali ilysti ir
      patikrinti nes tai yra tavo konfidiciali info.

      http://promotions.yahoo.com/new_mail
    • jazzyak47
      Message 2 of 8 , Oct 10, 2005
        Man kaip paciam sekmingai ir greitai susitvarkiusiam imigracinius
        popierius ir per daug laiko neuzgaisusiam ( uzteko laiko ir dirbti ir
        pakankamai pasistudijuoti ir paanalizuoti kur vaziuoti, issiaiskinti
        apie darbus ir t.t.) juokingi tokie tamstos samprotavimai. Kai
        atvaziuosi ir isitaisysi cia galesi aiskinti ir apie Kanados darbo
        rinkos analizavima ir apie laiko taupyma ir t.t. Nes panasu kad pati
        megsti eisti tiesiausiu keliu naudodamosi visomis imanomomis ( kai
        kada nebutinai padoriomis priemonemis) Vaziuok tu geriau i Ispanija ar
        Airija , ten tokias kaip tu greitai albanai idarbina.
      • jazzyak47
        Message 3 of 8 , Oct 10, 2005
          --- In lithuaniansincanada@yahoogroups.com, "egle4x" <egle4x@y...>
          wrote:

          > to jazzyak ir visiems:

          Ziuriu labai megsti speliojimais uzsiimti, jau kelinta grupes nari
          bandai apibudint, ir vis pro sona:D.
          Del pinigu, kiek as ju uzdirbu, man uztenka, ir bent jau as galiu
          didziuotis kad tai padarau savo rankomis ir galva o ne uzpakaliu ar
          kokia kita vieta;)